Moje ulubione filmy z Brucem to oczywiście Szklane pułapki,Łzy słońca,Ostatni skaut,Pulp Fiction,Ostatni sprawiedliwy,Szakal,Piąty element,Jak ugryść 10 milionów 1 i 2,Sin City,Zabójczy numer i RED.Pozdrawiam.
P.S.Nie mogę się doczekać nowej Szklanej pułapki,po trailerze zapowiada się zajebiś...:)
Ja mam dużo ulubionych filmów z jego udziałem, że aż ciężko jest to wszystko wymienić. Co do Szklanej Pułapki 5, to również czekam i trzymam kciuki za powodzenie tej części.