Dziwne, że nie ma tu tego typu tematu albo mi nie wyświetla. Anyway, wpisujcie swoje propozycje...
1. Serce jak lód - 7/10 2. Kategoria: duże ryzyko - 7/10 3. Max i ferajna - 6,5/10 4. Nelly i pan Arnaud - 6/10 5. Okruchy życia - 6/10