1.Komórka 6/10
2.Węże w samolocie 5/10
3.Oszukać przeznaczenie 2 3/10
4.Oszukać przeznaczenie 4 1/10
1. Final Destination 2 - 5/10
2. The Final Destination - 4/10
3. Snakes on a Plane - 2/10
4. Shark Night - 1/10
1.Final Destination 2 - 5/10
2.Snakes on a Plane - 4/10
3.Final Destination - 2/10
4.Shark Night 3D - 1/10
A mi się jego filmy nawet podobają, nieźle się je ogląda, wiadomo fabularnie padaka, ale nie o nią tu chyba chodzi, jednak mimo wszystko za Shark Night nie zamierzam się zabierać:
1. Oszukać przeznaczenie 2 - 8/10
2. Komórka - 7/10
3. Węże w samolocie - 6/10
4. Oszukać przeznaczenie 4 - 5/10