Dwayne JohnsonI

Dwayne Douglas Johnson

7,8
56 393 oceny gry aktorskiej
powrót do forum osoby Dwayne Johnson

....... to już nie ten sam The Rock co kiedyś, koks go niszczy

Wpis został zablokowany z uwagi na jego niezgodność z regulaminem
Wpis został zablokowany z uwagi na jego niezgodność z regulaminem
Wpis został zablokowany z uwagi na jego niezgodność z regulaminem
bakari1

angry men się znalazł :D

mati1991_filmweb

a te muskuły to od czego niby? chyba gościu nie pakuje dniami i nocami?

mati1991_filmweb

Z serii: "Nie znam się, to się wypowiem"

mati1991_filmweb

W przeciwienstwie do was internetowi napinacze Dwayne nie siedzi w z dupą przed kompem. Moją ulubioną cecha polaków jest to ,że mimo iż sie na czymś nie znaja odrazu robią z siebie mega znawców. Jak nie masz pojęcia o treningu to oczywiste ,żę twierdzisz ,żę tylko koksami można sie napakować(uslyszales to pewnie na dzielni albo w szkole ,prawda ;) ? ) Można wszystko osiągnać w każdej dziedzinie bez wspomagaczy jeśli tylko pracujesz ciężko.

laurdor

Akurat taka sylwetka nie jest do osiągnięcia bez pomocy sterydów anabolicznych. Mimo to i tak Dwayne daje rade. ;)

leszek_9O

Że niby Dwaine, Diesel, Schwarzenegger, Stallone coś ćpają. I może jeszcze powiesz że Michael Clarke Duncan też coś brał.

AnthonyCole

hehe, gościu jakoś w 2011 czy 2012 była afera że Stallone'a zatrzymali na lotnisku w bodajże Sydney za to, że posiadał przy sobie sterydy... Schwarzenegger na pewno brał i to już jest dawno potwierdzone, o Dwayne'ie nic nie wiem, ale nie wydaje mi się żeby on te mięśnie "na czysto" zbudował... Vin Diesel to trochę inna sprawa... jak widać jemu nie wystają żyły tak jak u Stallone'a czy Dwayne'a, podejrzewam, że on jedyny z tego towarzystwa zbudował swoje mięśnie latami ciężkiego wysiłku na siłowni... Ale co z tego, nie są moją rodziną, nie znam ich, wszystko mi jedno czy biorą sterydy czy nie... Grunt żeby dobrze grali w filmach i fajnie się oglądało z nimi filmy. Pozdrawiam.

thorops