zasługujące na szczególną uwagę to oczywiście: "Dirty Dancing" oraz "Zakonnica w przebraniu".
Ja lubię też "Trzech mężczyzn i małą damę". Wiem, że na Filmwebie ma słabą ocenę, ale parę lat temu oglądałem go nagminnie i rozbawił mnie do łez.