Wpisujcie Wasze rankingi filmów tego reżysera.
1 - Zakonnica w przebraniu - 7 2 - Dirty Dancing - 7 3 - Trzech mężczyzn i mała dama - 7 4 - Wszystko jest możliwe - 6 5 - Dziadek do orzechów - 4