Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
. . 1 - Pajęczyna Charlotty - 8 . 2 - Listy do Julii - 7 . 3 - Ślubne wojny - 6 . 4 - Dziś 13, jutro 30 - 4 5 - Dziewczyna z deszczu - 4 .