Jakie filmy Królikiewicza uważacie za najlepsze? Proszę, wypiszcie je tutaj w kolejności od najlepszego do najgorszego.
1. Fort 13 2. Sąsiady 3. Na wylot 4. List mordercy 5. Wyjście 6. Każdemu to, czego mu wcale nie trzeba