Specjalizował się głównie w adaptacjach literackich. Uważam, że najlepsze jego filmy to "Trójka hultajska", "Ordynat Michorowski" i "Kłamstwo Krystyny".
Jego najlepszym filmem jest "Mocny człowiek".
Miałem to samo napisać. Nakręcić "Mocnego człowieka" to był wyczyn. Natomiast ckliwe melodramaty....