1. Sword of the Beast 8/10
2. Trzech wyjętych spod prawa samurajów 7/10
3. Honor Samuraja 6/10
skromny ranking no ale niech będzie jako pierwszy temat na forum tego reżysera ;)
Pozwolę sobie reaktywować wątek. U mnie na razie wygląda to tak:
1.Honor Samuraja (Goyokin) - 8/10
2.Trzech wyjętych spod prawa samurajów (Sanbiki no samurai) - 7/10
3.Sword of the Beast (Kedamono no ken) - 7/10
4.Samurai Wolf (Kiba okaminosuke) - 7/10
5.Samurai Wolf II (Kiba okaminosuke jigoku giri) - 6/10
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Trzech wyjętych spod prawa samurajów (1964) 7,72 18
2 Honor samuraja (1969) 7,45 11
3 Kedamono no ken (1965) 6,90 10
1. Honor samuraja(1969) 9
2. Sword of the Beast (Kedamono no ken) 8
3. Trzech wyjętych spod prawa samurajów (Sanbiki no samurai) 8
4. Hitokiri(1969) 7
5.Samurai Wolf (Kiba okaminosuke) 6
6.Samurai Wolf II (Kiba okaminosuke jigoku giri 6