Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Zulu - 7 2 - Odyseja - 6 3 - Largo Winch II - 6 4 - Largo Winch - 5 5 - Anthony Zimmer - 5
1. Zulu - 6,5/10 2. Anthony Zimmer - 6/10 3. Largo Winch - 5/10 4. Largo Winch II - 5/10