Jacek Bławut

7,4
342 oceny zdjęć
powrót do forum osoby Jacek Bławut

Witam Pa jestem studentką psychologii klinicznej o specjalizacji uzależnienia. Szczura w koronie oglądałam i bardzo chciałabym mieć ten film w swojej filmotece ze względu chociażby na walory merytoryczne jak i warsztat reżysera czy mógłby mi Pan pomóc w tej kwestii. Z góry bardzo dziękuję :)

golemik

Witam, prosze podac ades.
pozdrawiam JB

jablawut

Bardzo mnie Pan zaskoczył.Nie sądziłam, że tak szybko dostanę odpowiedź. Jest mi niezmiernie miło że odpowiedział Pan na mój apel. Czy nie będzie to zbyt dużym nadużyciem jeśli jeszcze poproszę o " Ja alkoholik" ? I oczywiście....autograf :).
Ps. Mój adres:
Małgorzata Tomaszewska
Ul. Piłsudskiego 3a/1
56-100 Wołów
Pozdrawiam M

golemik

Nie mam 13 - tego ostatniego odcinka "Ja Alkoholik"
Kopiuje i wysyłam płyty z autografem.
Pozdrawiam Jacek Bławut

jablawut

Panie Jacku. Zdaje sobie sprawę, że kolejne zapytanie o film będzie najogólniej mówiąc nadużyciem Pańskiej cierpliwości ale mimo to zaryzykuje.

W lipcu tego roku miałem ogromną przyjemność oglądania Pańskich filmów dokumentalnych podczas Ińskiego Lata Filmowego.Godziny spędzone podczas ich emisji sa dla mnie najważniejszym wspomnieniem z całego festiwalu.
Filmem, który najbardziej zapadł mi w pamięci i sercu jest film "Nienormalni".

Być może się mylę, być może słabo szukam ale ... nie jestem w stanie w żaden sposób zdobyć tego filmu. Nie mam pojęcia czy film wogóle może być w jakikolwiek sposób dystrybuowany i rozprowadzany na "wolnym rynku".

Nie będę pisał, że film potrzebny jest mi do konkretnych celów bo tak nie jest. Jedynym celem jest chęć powtórnego obejrzenia i poczucie, że muszą go również zobaczyć wszyscy moi znajomi oraz rodzina.

Oczywiście wykazuje pełne zrozumienie dla ewentualnej odmowy. W takim przypadku chciałbym zapytać o możliwości legalnej drogi jaką mógłbym nabyć ten wybitny produkt Pańskiego talentu.