Jaki film z tym aktorem polecacie? Widziałam na razie tylko "Tajemnice Brokeback Mountain i chętnie zobaczyłabym go w innych filmach
"Pojutrze" chociaż jest cieniutki w porównaniu do tych wyżej wymienionych ogląda się przyjemnie w ramach odmóżdrzenia:)
(tak to się pisze?)
zapomnieliście o wspaniałym "Tajemnica Brokeback Moutain".
Od siebie mogę dorzucić jeszcze dosyć melancholijne, acz wciągające "Życiowe rozterki" i zabawny "Książę Persji: Piaski czasu".
Nie zapomnieli *_* Przecież dziewczyna napisała wyraźnie: Widziałam na razie tylko "Tajemnice Brokeback Mountain"
Od siebie polecam Jarhead jak dla mnie #1 :D świetnie Jake gra w tym filmie :D oprócz tego "Kod Nieśmiertelności" i jak lubisz bajeczki to "Książę Persji- Piaski Czasu" w tym ostatnim jest na co "w szczególności" popatrzeć :D:D
jeden z fajniejszych filmów psychologicznych jakie oglądałam to "donnie darko".pierwszy raz obejrzałam go kilka lat temu i od tamtej pory powróciłam do niego kilkukrotnie,bo to naprawdę dobre kino.nie oglądaj za to "love and other drugs",bo to straszna szmira.naprawdę nie wiem co jake robił w takim gniocie.
zgadza się. miłość i inne używki też mnie rozczarowały. Nie widziałam wszystkich filmów, ale z klimatów melancholijno-miłosnych najbardziej podobały mi się "Bracia", a także "Życiowe rozterki" oprócz tego na uwagę zasługuje "TRANSFER" co prawda tematyka inna ale warta uwagi - w zależności co kto lubi :P
"Miłość i inne używki" nie jest taki zły. Trochę zawalił tu reżyser. Jake stworzył sympatycznego bohatera opartego na prawdziwej postaci. Z Anne Hathaway. dram-rom-comedy.
Oprócz wyżej wymienionych filmów polecam bardzo "Autostradę" z Jaredem Leto. Jake i Jared stworzyli świetny duet.
Słodki jest też "Balonowy chłopak".
Pierwszy film który obejrzałam z Jake'iem to "Książę Persji". Od tamtej pory Jake Gyllenhaal jest dla mnie najulubieńszym aktorem.