Uwielbiam tego aktora, chociaż wiele filmów w których gra są naprawdę kiepskie i ja nie wiem, dlaczego na grę w nich się zgodził.. a wam jaki się najbardziej spodobał z jego udziałem?
Mi Annapolis, Flyboys oraz Tristan i Izolda - rok 2006 chyba był dla niego dobry.
Tristan, 127 godzin i druga część pająka :) Filmy, niektóre, może i kiepskie, ale role zawsze udane c:
Jak dla mnie najlepszy był miniserial 11.22.63. Polecam bo serial bardzo dobry a gra jamesa też niczego sobie.
Flyboys wymieniłabym na 127 godzin i mamy mój TOP3 filmów Franco. Szkoda , że teraz leci na ilość, nie jakość, bo to świetny aktor.