Leo F. Forbstein

6,5
2 oceny muzyki
powrót do forum osoby Leo F. Forbstein

Forbstein, Leo F.
ur. 16 X 1892, St. Louis, Missouri, USA, zm. 12 II 1948 (atak serca).

Filmografia:

Kompozytor: 1929 Broadway Babies (reż. Alexander Korda, Mervyn LeRoy), The Squall (reż. Mervyn LeRoy); 1930 Patrol Bohaterów (The Dawn Patrol, reż. Howard Hawks); 1931 The Last Flight (reż. William Dieterle), Night Nurse (reż. William A. Wellman), Kurtyzana (Susan Lenox, reż. Robert Z. Leonard); 1932 Silver Dollar (reż. Alfred E. Green), Haunted Gold (reż. Mack V. Wright), The Man Who Played God (reż. John G. Adolfi), The Purchase Price (reż. William A. Wellman), Taxi! (reż. Roy Del Ruth), I’m a Fugitive from Chain Gang (reż. Mervyn LeRoy); 1933 The Man from Monterey (reż. Mack V. Wright), The Telegraph Trail (reż. Tenny Wright), I Loved a Woman (reż. Alfred E. Green); 1935 ‘G’ Men (reż. William Keighley); Kierownik muzyczny: 1929 Sally (reż. John Francis Dillon); 1930 Sinner’s Holiday (reż. John G. Adolfi), Numbered Men (reż. Mervyn LeRoy), Back Pay (reż. William A. Seiter); 1931 Smart Money (reż. Alferd E. Green), La Dama atrevida (reż. William C. McGann, Guillermo Prieto Yeme), Broadminded (reż. Mervyn LeRoy), Mały Cezar (Little Caesar, reż. Mervyn LeRoy), Too Young to Marry (reż. Mervyn LeRoy), Ostatnie wydanie (Five Star Final, reż. Mervyn LeRoy); 1932 Three on a Match (reż. Mervyn LeRoy), I’m a Fugitive from Chain Gang (reż. Mervyn LeRoy), Love Is a Racket (reż. William A. Wellman), Man Wanted (reż. William Dieterle), The Expert (reż. Archie Mayo), Alias the Doctor (reż. Lloyd Bacon, Michael Curtiz), Beauty and the Boss (reż. Roy Del Ruth), The Crash (reż. William Dieterle), Street of Women (reż. Archie Mayo); 1933 Gold Diggers of 1933 (reż. Mervyn LeRoy), GABINET FIGUR WOSKOWYCH (Mystery of the Wax Museum, reż. Michael Curtiz), Blondie Johnson (reż. Ray Enright, Lucien Hubbard), Elmer the Great (reż. Mervyn LeRoy), Somewhere in Sonora (reż. Mack V. Wright), From Headquarters (reż. William Dieterle, Michael Curtiz); 1934 Happiness Ahead (reż. Mervyn LeRoy), The St. Louis Kid (reż. Ray Enright), Desirable (reż. Archie Mayo), Here Comes the Navy (reż. Lloyd Bacon), Heat Lighting (reż. Mervyn LeRoy); 1935 Kapitan Blood (Captain Blood, reż. Michael Curtiz), The Florentine Dagger (reż. Robert Florey), ‘G’ Men (reż. William Keighley), The Girl from 10th Avenue (reż. Alfred E. Green), Alibi Ike (reż. Ray Enright), Dangerous (reż. Alfred E. Green), Moonlight on the Prairie (reż. D. Ross Lederman), The Story of Louis Pasteur (reż. William Dieterle), Man of Iron (reż. William C. McGann), Broadway Hostess (reż. Frank McDonald), The Pay-Off (reż. Robert Florey), Personal Maid’s Secret (reż. Arthur Greville Collins), Dr. Socrates (reż. William Dieterle), Czarna furia (Black Fury, reż. Michael Curtiz), Syn admirała (Shipmates Forever, reż. Frank Borzage), Sen nocy letniej (A Midsummer Night’s Dream, reż. Max Reinhardt, William Dieterle), Go Into Your Dance (reż. Archie Mayo), Special Agent (reż. William Keighley), The Goose and the Gander (reż. Alfred E. Green), The Irish in Us (reż. Lloyd Bacon), Front Page Woman (reż. Michael Curtiz), A Night at the Ritz (reż. William C. McGann), Bordertown (reż. Archie Mayo), Grzesznik mimo woli (Bright Lights, reż. Busby Berkeley), The Case of the Curious Bride (reż. Michael Curtiz), The Case of the Lucky Legs (reż. Archie Mayo), Don’t Bed on Blondes (reż. Robert Florey), Going Highbrow (reż. Robert Florey), Caliente, miasto miłości (In Caliente, reż. Lloyd Bacon), Little Big Shot (reż. Michael Curtiz), Miss Pacific Fleet (reż. Ray Enright), Oil for the Lamps of China (reż. Mervyn LeRoy), Stars over Broadway (reż. William Keighley), Stranded (reż. Frank Borzage), Traveling Saleslady (reż. Ray Enright), We’re in the Money (reż. Ray Enright), The Widow from Monte Carlo (reż. Arthur Greville Collins); 1936 Szarża lekkiej brygady (The Charge of the Light Brigade, reż. Michael Curtiz), W.Z.6 nie wylądował (Ceiling Zero, reż. Howard Hawks), Carnival Day (reż. Ralph Staub), Daj mi twe serce (Give Me Your Heart, reż. Archie Mayo), Orzeł leci do Chin (China Clipper, reż. Raymond Enright), Satan Met a Lady (reż. William Dieterle), Hearts Divided (reż. Frank Borzage), The Golden Arrow (reż. Alfred E. Green), Treachery Rides the Range (reż. Frank McDonald), Przerwana pieśń (The Singing Kid, reż. William Keighley), Road Gang (reż. Louis King), Colleen (reż. Alfred E. Green), Boulder Dam (reż. Frank McDonald), Skamieniały las (The Petrified Forest, reż. Archie Mayo), Song of the Saddle (reż. Louis King), Freshman Love (reż. William C. McGann), Polo Joe (reż. William C. McGann), Earthworm Tractors (reż. Ray Enright), Gold Diggers of 1937 (reż. Lloyd Bacon, Busby Berkeley), Snowed Under (reż. Ray Enright), Kain i Mabel (Cain and Mabel, reż. Lloyd Bacon), Poślubiłam doktora (I Married a Doctor, reż. Archie Mayo), Man Hunt (reż. William Clemens), The Murder of Dr. Harrigan (reż. Frank McDonald), Snowed Under (reż.), Stage Struck (reż. Busby Berkeley), Three Men on a Horse (reż. Mervyn LeRoy), Biały anioł (The White Angel, reż. William Dieterle); 1937 Guns of the Pecos (reż. Noel M. Smith), Stolen Holiday (reż. Michael Curtiz), The Great O’Malley (reż. William Dieterle), Green Light (reż. Frank Borzage), The Prince and the Pauper (reż. William Keighley, William Dieterle), Another Dawn (reż. William Dieterle), Ever Since Eve (reż. Lloyd Bacon), The Singing Marine (reż. Ray Enright), Dance Charlie Dance (reż. Frank McDonald), Tovarich (reż. Anatole Litvak), It’s Love I’m Affair (reż. Archie Mayo), Życie Emila Zoli (The Life of Emile Zola, reż. William Dieterle), Back in Circulation (reż. Ray Enright), Piętno przeszłości (That Certain Woman, reż. Edmund Goulding), Mr. Dodd Takes the Air (reż. Alfred E. Green), Zbieg z San Quentin (San Quentin, reż. Lloyd Bacon), Submarine D-1 (reż. Lloyd Bacon), Kid Galahad (Kid Galahad, reż. Michael Curtiz), Melody for Two (reż. Louis King), Call It a Day (reż. Archie Mayo), Marked Woman (reż. Lloyd Bacon, Michael Curtiz), Król i tancerka (The King and the Chorus Girl, reż. Mervyn LeRoy), Sing Me a Love Song (reż. Ray Enright), Confession (reż. Joe May), First Lady (reż. Stanley Logan), The Go Getter (reż. Busby Berkeley), The Great Garrick (reż. James Whale), Mountain Justice (reż. Michael Curtiz), The Perfect Specimen (reż. Michael Curtiz), Slim (reż. Ray Enright), Nie zapomną (They Won’t Forget, reż. Mervyn LeRoy); 1938 White Banners (reż. Edmund Goulding), Women Are Like That (reż. Stanley Logan), The Amazing Dr. Clitterhouse (reż. Anatole Litvak), Going Places (reż. Ray Enright), Patrol bohaterów (The Dawn Patrol, reż. Edmund Goulding), My Bill (reż. John Farrow), Boy Meets Girl (reż. Lloyd Bacon), Hearth of the North (reż. Lewis Seiler), Valley of the Giants (reż. William Keighley), Aniołowie o brudnych twarzach (Angels with Dirty Faces, reż. Michael Curtiz), Four’s Crowd (reż. Michael Curtiz), Brother Rat (reż. William Keighley), Fools for Scandal (reż. Bobby Connolly, Mervyn LeRoy), The Sisters (reż. Anatole Litvak), Garden of the Moon (reż. Busby Berkeley), Cztery córki (Four Daughters, reż. Michael Curtiz), Gold Is Where You Find It (reż. Michael Curtiz), The Cowboy from Brooklyn (reż. Lloyd Bacon), Racket Busters (reż. Lloyd Bacon), Torchy Gets Her Man (reż. William Beaudine), Secrets of an Actress (reż. William Keighley), Gold Diggers in Paris (reż. Ray Enright), Love, Honor and Behave (reż. Stanley Logan), Jezebel (Jezebel, reż. William Wyler), Nawrócony grzesznik (A Slight Case of Murder, reż. Lloyd Bacon), Przygody Robin Hooda (The Adventures of Robin Hood, reż. William Keighley, Michael Curtiz), Hollywood Hotel (reż. Busby Berkeley), Comet Over Broadway (reż. Busby Berkeley, John Farrow), Hard to Get (reż. Ray Enright), Men Are Such Fools (reż. Busby Berkeley), Swing Your Lady (reż. Ray Enright); 1939 Invisible Stripes (reż. Lloyd Bacon), The Kid from Kokomo (reż. Lewis Seiler), Naughty But Nice (reż. Ray Enright), Four Wives (reż. Michael Curtiz), Prywatne życie Elżbiety i Essexa (The Private Lives of Elizabeth and Essex, reż. Michael Curtiz), Nie jesteśmy sami (We Are Not Alone, reż. Edmund Goulding), Burzliwe lata dwudzieste (The Roaring Twenties, reż. Raoul Walsh), Secret Service of the Air (reż. Noel M. Smith), On Your Toes (reż. Ray Enright), Pride of the Bluegrass (reż. William C. McGann), Espionage Agent (reż. Lloyd Bacon), Dust Be My Destiny (reż. Lewis Seiler), You Can’t Get Away with Murder (reż. Lewis Seiler), Stara panna (The Old Maid, reż. Edmund Goulding), Indianapolis Speedway (reż. Lloyd Bacon), Daughters Courageous (reż. Michael Curtiz), Each Dawn I Die (reż. William Keighley), Zeznanie szpiega (Confessions of a Nazi Spy, reż. Anatole Litvak), Juarez (Juarez, reż. William Dieterle), Zwycięstwo nad mrokiem (Dark Victory, reż. Edmund Goulding), Dodge City (Dodge City, reż. Michael Curtiz), The Oklahoma Kid (reż. Lloyd Bacon), Blackwell’s Island (reż. William C. McGann, Michael Curtiz), Wings of the Navy (reż. Lloyd Bacon), They Made Me a Criminal (reż. Busby Berkeley), The Angels Wash Their Faces (reż. Ray Enright), King of the Underworld (reż. Lewis Seiler), Off the Record (reż. James Flood), Sons of Liberty (reż. Michael Curtiz), Women in the Wind (reż. John Farrow), Yes, My Darling Daughter (reż. William Keighley); 1940 The Lady with Red Hair (reż. Curtis Bernhardt), Flight from Destiny (reż. Vincent Sherman), List (The Letter, reż. William Wyler), The Man Who Talked Too Much (reż. Vincent Sherman), Komunikat Reutera (A Dispatch from Reuter’s, reż. William Dieterle), She Couldn’t Say No (reż. William Clemens), East of the River (reż. Alfred E. Green), Tugboat Annie Sails Again (reż. Lewis Seiler), City for Conquest (reż. Anatole Litvak, Jean Negulesco), No Time for Comedy (reż. William Keighley), My Love Come Back (reż. Curtis Bernhardt), All This, and Heaven Too (reż. Anatole Litvak), Brother Orchid (reż. Lloyd Bacon), Saturday’s Children (reż. Vincent Sherman), ‘Til We Meet Again (reż. Edmund Goulding), Virginia City (reż. Michael Curtiz), Three Cheers for the Irish (reż. Lloyd Bacon), Castle on the Hudson (reż. Anatole Litvak), The Fighting 69th (reż. William Keighley), Brother Rat and a Baby (reż. Ray Enright), Knute Rockne, All American (reż. Lloyd Bacon), Santa Fe Trail (reż. Michael Currtiz), Jastrząb morski (The Sea Hawk, reż. Michael Curtiz), South of Suez (reż. Lewis Seiler), Torrid Zone (reż. William Keighley); 1941 Zginęli na polu walki (They Died with Their Boots On, reż. Raoul Walsh, inny tytuł: Umarli w butach), Footsteps in the Dark (reż. Lloyd Bacon), The Great Mr. Nobody (reż. Benjamin Stoloff), The Sea Wolf (reż. Michael Curtiz), Sokół maltański (The Maltese Falcon, reż. John Huston), Marynarz szuka miłości (Navy Blues, reż. Lloyd Bacon), Dive Bomber (reż. Michael Curtiz), The Bride Came C.O.D. (reż. William Keighley), The Wagons Roll at Night (reż. Ray Enright), Manpower (reż. Raoul Walsh), Sierżant York (Sergeant York, reż. Howard Hawks), Out of the Fog (reż. Anatole Litvak), Przedstawiamy Johna Doe (Meet John Doe, reż. Frank Capra), Wielkie kłamstwo (The Great Lie, reż. Edmund Goulding), High Sierra (reż. Raoul Walsh), Four Mothers (reż. William Keighley), Affectionately Yours (reż. Lloyd Bacon), Blues in the Night (reż. Anatole Litvak), Honeymoon for Three (reż. Lloyd Bacon), Million Dollar Baby (reż. Curtis Bernhardt), Kisses for Breakfast (reż. Lewis Seiler), Truskawkowa blondynka (The Strawberry Blonde, reż. Raoul Walsh), Shining Victory (reż. Irving Rapper), Underground (reż. Vincent Sherman); 1942 Always in My Heart (reż. Jo Graham), The Hidden Hand (reż. Benjamin Stoloff), George Washington Slept Here (reż. William Keighley), The Hard Way (reż. Vincent Sherman), Wings for the Eagle (reż. Lloyd Bacon), Spy Ship (reż. B. Reeves Eason), Casablanca (Casablanca, reż. Michael Curtiz), Więc, podróżniku (Now, Voyager, reż. Irving Rapper), Across the Pacific (reż. John Huston, Vincent Sherman), Yankee Doodle Dandy (Yankee Doodle Dandy, reż. Michael Curtiz), W naszym życiu (In This Our Life, reż. John Huston), Larceny, Inc. (reż. Lloyd Bacon), Captains of the Clouds (reż. Michael Curtiz), Poprzez noc (All Through the Night, reż. Vincent Sherman), The Man Who Came to Dinner (reż. William Keighley), The Big Shot (reż. Lewis Seiler), Karkołomna podróż (Desperate Journey, reż. Raoul Walsh), The Gay Sisters (reż. Irving Rapper), Juke Girl (reż. Curtis Bernhardt), Kings Row (reż. Sam Wood), The Male Animal (reż. Elliott Nugent), You Can’t Escape Forever (reż. Jo Graham); 1943 Edge of Darkness (reż. Lewis Milestone), Konwój (Action in the North Atlantic, reż. Lloyd Bacon), Background to Danger (reż. Raoul Walsh), Wierna nimfa (The Constant Nymph, reż. Edmund Goulding), Mission to Moscow (reż. Michael Curtiz), Pościg na północy (Northern Pursuit, reż. Raoul Walsh), Princess O’Rourke (reż. Norman Krasna); To jest armia! (This is the Army, reż. Michael Curtiz), Straż na Renie (Watch on the Rhine, reż. Herman Shumlin), Kierunek Tokio (Destination Tokyo, reż. Delmer Daves), Old Acquaintance (reż. Vincent Sherman), Dzięki twojej gwieździe (Thank You Lucky Stars, reż. David Butler), The Desert Song (reż. Robert Florey); 1944 The Adventures of Mark Twain (reż. Irving Rapper), Between Two Worlds (reż. Edward A. Blatt), Road to Victory (reż. LeRoy Prinz), The Cospirators (reż. Jean Negulesco), The Very Thought of You (reż. Delmer Daves), Arszenik i stare koronki (Arsenic and Old Lace, reż. Frank Capra), Janie (reż. Michael Curtiz), The Mask of Dimitrios (reż. Jean Negulesco), Mr. Skeffington (reż. Vincent Sherman), The Doughgirls (reż. James V. Kern), In Our Time (reż. Vincent Sherman), Mieć i nie mieć (To Have and Have Not, reż. Howard Hawks), Make Your Own Bed (reż. Peter Godfrey), Podróż do Marsylii (Passage to Marseille, reż. Michael Curtiz), Shine On, Harvest Moon (reż. David Butler), Uncertain Glory (reż. Raoul Walsh); 1945 San Antonio (reż. David Butler), The Corn Is Green (reż. Irving Rapper), Escape to the Desert (reż. Edward A. Blatt), Błękitna rapsodia (Rhapsody in Blue, reż. Irvin Rapper), Confidential Agent (reż. Herman Shumlin), Too Young to Know (reż. Frederick De Cordova), Mildred Pierce (Mildred Pierce reż. Michael Curtiz), Duma marynarki (Pride of the Marines, reż. Delmer Daves), Christmas in Connecticut (reż. Peter Godfrey), God Is My Co-Pilot (reż. Robert Florey), Conflict (reż. Curtis Bernhardt), Danger Signal (reż. Robert Florey), The Horn Blows at Midnight (reż. Raoul Walsh), Hotel Berlin (reż. Peter Godfrey), Cel operacji: Birma (Objective Burma, reż. Raoul Walsh), Pillow to Post (reż. Vincent Sherman), Roughly Speaking (reż. Michael Curtiz), Saratoga Trunk (reż. Sam Wood); 1946 The Time, the Place and the Girl (reż. David Butler), A Stolen Life (reż. Curtis Bernhardt), Nobody Lives Forever (reż. Jean Negulesco), Deception (reż. Irving Rapper), Never Say Goodbye (reż. James V. Kern), Cloak and Dagger (reż. Fritz Lang), Wielki sen (The Big Sleep, reż. Howard Hawks), Night and Day (reż. Michael Curtiz), Devotion (reż. Curtis Bernhardt), My Reputation (reż. Curtis Bernhardt), Three Strangers (reż. Jean Negulesco), The Beast with Five Fingers (reż. Robert Florey), Cinderella Jones (reż. Busby Berkeley), Two Guys from Milwaukee (reż. David Butler), Her Kind of Man (reż. Frederick De Cordova), Janie Gets Married (reż. Vincent Sherman), The Man I Love (reż. Raoul Walsh), Of Human Bondage (reż. Edmund Goulding), One More Tomorrow (reż. Peter Godfrey), Shadow of a Woman (reż. Joseph Santley), The Verdict (reż. Don Siegel); 1947 Nora Prentiss (reż. Vincent Sherman), My Wild Irish Rose (reż. David Butler), Cheyenne (reż. Raoul Walsh), Mroczne przejście (Dark Passage, reż. Delmer Daves), That Way with Women (reż. Frederick De Cordova), Stallion Road (reż. James V. Kern), Życie z ojcem (Life with Father, reż. Michael Curtiz), Deep Valley (reż. Jean Negulesco), Possessed (reż. Curtis Bernhardt), The Two Mrs. Carrolls (reż. Peter Godfrey), Ścigany (Pursued, reż. Raoul Walsh), Cry Wolf (reż. Peter Godfrey), The Voice of the Turtle (reż. Irving Rapper), Escape Me Never (reż. Peter Godfrey), Love and Learn (reż. Frederick De Cordova), That Hagen Girl (reż. Peter Godfrey), The Unfaithful (reż. Vincent Sherman), The Unsuspected (reż. Michael Curtiz); 1948 To the Victor (reż. Delmer daves), Johnny Belinda (reż. Jean Negulesco), Sznur (Rope, reż. Alfred Hitchcock, na motywach Francisa Poulenca), Rzeka srebrna (Silver River, reż. Raoul Walsh), Winter Meeting (reż. Bretaigne Windust), Skarb Sierra Madre (The Treasure of Sierra Madre, reż. John Huston), Always Together (reż. Frederick De Cordova), Two Guys from Texas (reż. David Butler), The Big Punch (reż. Sherry Shourds), The Decision of Christopher Blake (reż. Peter Godfrey), My Girl Tisa (reż. Elliott Nugent), Wallflower (reż. Frederick De Cordova), The Woman in White (reż. Peter Godfrey), Romance on the High Seas (reż. Michael Curtiz); 1949 Night Unto Night (reż. Don Siegel), One Last Fling (reż. Peter Godfrey).

Nominacje:

Muzyka: 1936 ANTHONY ADVERSE, reż. Mervyn LeRoy (jako sprawujący kierownictwo muzyczne z ramienia Warner Bros., autorem partytury był Erich Wolfgang Korngold, Oscar), SZARŻA LEKKIEJ BRYGADY, reż. Michael Curtiz (jako sprawujący kierownictwo muzyczne z ramienia Warner Bros., autorem partytury był Max Steiner); 1937 ŻYCIE EMILA ZOLI, reż. William Dieterle (jako sprawujący kierownictwo muzyczne z ramienia Warner Bros., autorem partytury był Max Steiner);

Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones