LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 33 sceny z życia (2008) 6,29 35
2 Ono (2004) 6,00 8
3 Sponsoring (2011) 5,44 9
Pozostałe:
Wizje Europy (2004) 5,63 8
Solidarność, Solidarność... (2005) 5,13 8
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Body/Ciało (2015) 6,65 23
2 33 sceny z życia (2008) 6,25 60
3 Ono (2004) 5,38 16
4 Szczęśliwy człowiek (2000) 5,00 8
5 W imię... (2013) 4,77 39
6 Sponsoring (2011) 4,69 35
Ponadto:
Wizje Europy (2004) 6,00 17
Solidarność, Solidarność... (2005) 4,67 12
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Body/Ciało (2015) 6,06 78
2 33 sceny z życia (2008) 6,06 86
3 Ono (2004) 5,25 20
4 Szczęśliwy człowiek (2000) 4,92 13
5 Twarz (2017) 4,77 31
6 W imię... (2013) 4,68 60
7 Sponsoring (2011) 4,63 56
Krótkometrażowe:
1 A czego tu się bać? (2006) 6,82 11
2 Cisza (1997) 6,27 11
Filmy nowelowe (reżyser segmentu):
1 Wizje Europy (2004) 6,00 22
2 Solidarność, Solidarność... (2005) 4,81 21
1. A czego tu się bać? (2006) 10/10
2. 33 sceny z życia (2008) 9/10
3. Jeden dzień z życia Tomka Karata (1997) 8/10
4. Sponsoring (2011) 7/10
5. Cisza (1997) 7/10
6. Szczęśliwy człowiek (2000) 6/10
Tylko dodam, że film "33 sceny z życia" jest pewnego rodzaju kontynuacją tematyczną dokumentu "A czego tu się bać?" i warto te dwa filmy oglądać w niedużych odstępach czasowych od siebie (Jeden mówi o kulturze związanej ze śmiercią w mieście (a raczej jej braku), a drugi o kulturze umieraniu na wsi).
1. 33 Sceny z życia
później długo długo długo nic
2. W imię
3. Sponsoring
przy czym zaznaczam, że 33 Sceny z życia, to film, który bardzo mi w życiu pomógł.
1. Body/Ciało 7/10
2. 33 sceny z życia 5/10
3. Sponsoring 3/10
4. W imię... 3/10
5. Ono 3/10
6. Twarz 1/10