Marian Kociniak

8,5
12 860 ocen gry aktorskiej
powrót do forum osoby Marian Kociniak

Oczywiście każdy ma swojego faworyta, ale dla mnie właśnie pan Marian jest nr1!!!!

Marcin_Kabat

zgadzam się z tobą Kociniak to znakomity aktor i do tańca i do różańca, nie tylko jest znakomitym aktorem ale super śpiewa, kiedyś śpiewał cyrulik jesienny w gallux show. Nie tylko na rolę u aktorów zwracam uwagę ale na uzdolnienie wokalno muzyczne też bo jestem miłośniczką muzyki. Ja go uwielbiam za rolę Franka, a bardziej to Mugrabiego i Kabata, i za całokształt cieszę się najbardziej że zdążyłam jego autograf zdobyć 8 miesięcy na ten autograf czekałam i się doczekałam.

kinomanka_13

Pamiętam stare, czarno-białe programy z dawnych lat - kurde wymiatał! Tańczył, śpiewał, prawdziwy artysta, nie to co teraz

Marcin_Kabat