Ja mam tak:
Z udziałem tej osoby:
obejrzałeś: 8 tytułów
średnia ocena: 9,1
chcesz obejrzeć: 8 tytułów
masz ulubionych: 8 tytułów
Raczej trudno go będzie obejrzeć. Nie jest nigdzie dostępny.
Przed chwilą obejrzałam po raz 3 Resident Evil. A teraz biorę się za Czarnego Łabędzia:
http://www.filmweb.pl/film/Czarny+%C5%82ab%C4%99d%C5%BA-2010-526137
P.S. Oglądam filmy na Zalukaj
A ja mam tak: :)
Z udziałem tej osoby:`
obejrzałeś: 15 tytułów
średnia ocena: 6,4 (oceniam realnie)
chcesz obejrzeć: 9 tytułów
masz ulubionych: 4 tytułów
:-)
Zbytnio nie angażuję się w jej filmografię jednak:
obejrzałeś: 6 tytułów
średnia ocena: 8
masz ulubionych: 3 tytuły
jak na razie nie chcę żadnych obejrzeć ;)
obejrzałeś: 1 tytuł
średnia ocena: 4
chcesz obejrzeć: 7 tytułów
zazwyczaj nie oceniam, jeśli nie obejrzałam minimum 3 tytułów, ale dla niej zrobiłam wyjątek. 3/10
obejrzałeś: 7 tytułów (w tym 1 serial)
średnia ocen: 4,8
Najwyżej oceniony przeze mnie tytuł z Rodriguez to "Zagubieni" (8/10). A jeśli chodzi tylko o filmy fabularne to "Avatar" (7/10). "Avatara" oceniłbym 8/10, gdyby nie drewniane aktorstwo Worthingtona i Saldany, a przede wszystkim właśnie Rodriguez. Nie znoszę aktorstwa w wykonaniu tej kobiety oraz jej sposobu bycia i zachowania się w 90% filmów, w których ona gra. Chyba żadna aktorka mnie tak nie irytuje.
Według mnie jest po prostu słaba w swoim zawodzie i daję jej 3/10.
I ja się dołączę.
Obejrzałem 11 filmów, których średnia ocena wynosi 5,2.
Najwyżej oceniłem "Girlfight" (7), a najniżej "The Fast and the Furious" oraz "S.W.A.T." (3). Na chwilę obecną nic nie chcę obejrzeć.