moimi ulubionymi filmami w jego dorobku są:"pali się moja panno","lot nad kukułczym gniazdem",i niedoceniany"ragtime".a za najsłabsze uważam"człowiek z księżyca",i"duchy goi".
Pobierz aplikację Filmwebu!
Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.