Najlepszy "Malena" i "Nieodwracalne".
Najgorszy chyba "Tylko strzelaj" i może "Łzy słońca"
Zaznaczam, że jest wiele filmów z Bellucci, których nie widziałam,a bardzo bym chciała (jak choćby "Pamiętaj mnie").
Do najgorszych zaliczyć można Łzy słońca, i Tajnych Agentów.
Do najlepszych, zdecydowanie Malena i Nieodwracalnie
widziałam tylko trzy filmy z nią, i zmiotła mnie rolą królowej luster w "Nieustraszonych braciach Grimm".