1. Mad Max: Na drodze gniewu( skradł ekran swoją postacią) 2. Skins (w serialu jako Tony Stonem zagrał świetnie.) 3.Coming Down the Mountain ( dawno temu w oglądałam i zrobił ogromne wrażenie) 4. About a Boy ( bardzo dobry debiut) 5.Warm Bodies ( JAKO ZOMBIE? czemu nie )