W kolejnosci alfabetycznej(zalezy od nastroju,takze nie wskaze najlepszej)podaje:
Crownless,Ever Dream,Dark Chest Of Wonders,Ghost Love Score,Wish I Had An Angel,Planet Hell,Sleeping Sun...
(jak widać zdecydowana wiekszosc pochodzi z albumu "Once"
czyli ostatniego krążka ze "starego" Nightwisha
który to uwazam za najlepszy...... ;-)))))
Zgadzam się, są to naprawdę świetne utwory, ale dla mnie absolutnym numerem jeden jest Over the Hills and Far Away :D
Astral Romance(oryginalne), Nymphomaniac Fantasia, Lapland, Dead Boy's Poem, Wishmaster, End of all Hope i oczywiście Ghost Love Score.
A ulubiony album to Angels Fall First ;-)
Moja siódemka to : Nemo, Dark Chest of Wonders, Ever Dream, Planet Hell, Sleeping Sun, The Escapist, Amaranth
Trudno mi było wybrać tą sidemkę;)
Moje ulubione to: She is my sin, Ghost Love Score, Dark Chest Of Wonders,Over The Hills And Far Away, Sacrament of Wilderness, , While Your Lips Are Still Red i Beauty Of The Beast
;)
Ciężko będzie...
1.Dark Chest of Wonders
2.Over The Hills and far away
3.Wish I Had an Angel
4.Sleeping sun
5.Come Cover Me
6.End Of All Hope
7. Nemo
Temat jak dal mnie ;P
W kolejności alfabetycznej:
Crownless
Dark Chest Of Wonders
Ever Dream
Moondance
Nemo
Phantom Of The Opera
Over The Hills And Far Away
Planet Hell
Sacrament Of Wilderness
Slaying The Dreamer
Sleeping Sun
The Kinslayer
The Riddler
Wish I Have An You're Angel
Wishmaster
a z nowych to:
Amaranth
Bye Bye Beautiful
Ghost Love Score, Beauty of the Beast, The poet and the pendulum, ever dream, the escapist, beauty and the beast, dead boys poem
A to moja siódemka:
1)Elvenpath
2)Stargazers
3)Wishmaster
4)Over the hills and far away
5)Wanderlust
6)Gethsemane
7)Sleeping sun
Tylko 7? oj, będzie ciężko.. ;)
1. Forever yours
2. Dead boy's poem
3. Dark chest of wonders
4. Wishmaster
5. Astral romance (1997)
6. The carpenter
7. The poet and the pendulum
A poza tym, to jeszcze bym dodała Bye bye beautiful, Ever dream, The escapist i ostatnio mi siedzi w głowie Bless the child ;)