ale sztuki teatralne to dopiero coś. Warto obejżeć... a co do filmów to nie ma roli, którą zagrałby źle. Jest perfekcjonistą we wzystkim co robi, a na dodatek to bardzo sympatyczny człowiek. Móje ulubione filmy to "Spaleni Słońcem", "Wschód-Zachód" - polecam, no i oczywiście "Cyrulik Syberyjski"...