Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Purpurowe Rzeki II: Aniołowie Apokalipsy - 7 2 - Niczego nie żałuję - Edith Piaf - 7 3 - Grace, księżna Monako - 7 4 - Les Seigneurs - 7 5 - Piosenka o miłości - 6 6 - Martwi za życia - 6 7 - Obiecane życie - 5