które filmy z jego udziałem są najlepsze z jego filmografi? Nie chce mi się przeszukiwać wszystkich pozycji. Najlepsze dwie już widziałem. Made of honor, i Sweet home alabama" - rewelacja jak dla mnie chodzi mi o taki typy, jeśli jest jakiś z sensacją, czy akcją to też, ale nie widze go w akcji tylko komediach z jego wyglądem pewnie mu dają same najlepsze partnerki... :) więc czekam na propozycje :)
ze wszystkich filmów jakie widziałam (a widziałam jak na razie niewiele) uwielbiam "lucky 7" też komedia (moja najulubieńsza ;-P) i również "made of honor". z sensacji z jego udziałam to widziałam "Krzyk 3" i "Gangsterzy" ale średnio mi się podobały te filmy
Ja polecam film "Gangsterzy". Jak ktoś lubi klimaty Ojca chrzestnego i Chłopców z ferajny to powinien się spodobać. A Patrick taki młodziutki był :)