Lubię tego gościa, bo moim zdaniem nakręcił 3 filmy bliskie arcydziełu: "Piknik pod wiszącą skałą", "Truman Show" i "Pan i władca: na krańcu świata", do tego takie znakomite filmy jak "Stowarzyszenie umarłych poetów" i "Bez lęku". Pozostałe które oglądałem to "Rok niebezpiecznego życia" i "Świadek" -filmy bardzo ciekawe ale już bez takich rewelacji, mimo to każdy jego film ogląda się z wielką przyjemnością.