Phoebe Tonkin

Phoebe Jane Elizabeth Tonkin

7,9
5 150 ocen gry aktorskiej
powrót do forum osoby Phoebe Tonkin

Ostatnio przeglądałam profile syrenek. Zauważyłam, że bardzo krytykowane są postaci Cleo i Belli. Dziwi mnie to, no ale jak już tak jest to chcę się dowiedzieć jakie są ku temu powody? Proszę o uzasadnienie swoich wypowiedzi.

użytkownik usunięty
Clear

moim zdaniem, choć jestem laikiem jeśli chodzi o syrenki i robię tylko prezent z ich udziałem, to Cleo po prostu jest rolą strasznie słabą. to osoba niesamowicie dziecinna, naiwna, niepewna, bez swojego zdania... która zamiast coś przemyśleć (np. zostanie zastępcą instruktora), od razu rwie się do tego, mimo że stwarza tym same problemy i niebezpieczne sytuacje... non stop ktoś musiałby się nią opiekować, bo zachowuje się co najwyżej jak dziecko, które pozbawione wyobraźni nie potrafi przewidzieć skutków swoich poczynań
co do Belli, od 3 serii praktycznie wszystko kręci się wokół niej. ona jest nowa, ona powiedziała to, ona powiedziała tamto, ona zakochała się w tym, ona chciała to, ona poszła tam, ona śpiewa, ona ma inny wisiorek, ona... ona... ona... -_- pozostałe dwie syrenki też mają swoich wielbicieli. nic więc dziwnego, że są źli, gdy znowu chodzi o... o nią. o Bellę.
powinien być równiejszy podział ról...
do tego dochodzi fakt, że Emma odeszła, i automatycznie wkręcono jakąś syrenę w jej miejsce... mimo, że chodzą plotki, że Emma ma wrócić od 4 sezonu, to nie zmienia faktu, że jednak póki co wszystko kręci się wokół Belli, a to jest za nudne nawet jak dla mnie. po obejrzeniu wszystkich dostępnych u nas odcinków, doszłam do wniosku, że nawet jeśli nie jestem fanką tego serialu, to i tak lepszy był 1 i 2 sezon. tym bardziej bez Belli, której gra dodatkowo jest... hehe...