Desperado... to wyszło super, ale w Grindhausie i kilku innych porażka, staje sie tak samo powalony6 jak Tarantino!
Kwestia gustu. Dla mnie Planet Terror to jego najlepszy film. Poza tym Sin City i From Dusk Till Dawn (oraz oczywiście Desperado) wymiatają na potęgę...
Dziwny? Oto lista jego filmow w moim guscie, w kolejnosci: najlepszy - najgorszy.
01. "Desperado"
02. "Sin City"
03. "Planet Terror"
04. "Pewnego Razu w Meksyku"
05. "Oni"
To sa, wedlug mnie, jego najlepsze dziela.
heh powalona jak Tarantino ? Obydwaj panowie są świetnymi reżyserami i robią dobre filmy . Mi osobiście bardziej podchodzą filmy Rodrigueza .
To są moe jesgo ulubione filmy w kolejności od najlepszego do najgorszego:
1: From Dusk Till Dawn
2: Planet Terror
3: Desperado
4: Sin City
5: Pewnego Razu w Meksyku : Deperado 2
Źle napisałem to Tarantino był normalny (patrz: Wściekły psy, Pulp fiction) a Rodriguez zawsze był POWALONY! W każdym jego filmie widać wyłącznie głupią rozpieprzanke. Nie mówię, że Tarantino nie robi krwawych jadek (patrz Kill Bill), tyle że Quentin robi ją z klasą, a Robert niestety nie.