Wpisujcie tu swoje typy na 5 najlepszych filmów z Russelem. Moje to:
1.Gladiator
2.Informator
3.Piękny umysł
4.Dla niej wszystko
5.Robin Hood
Niestety nie widziałem z nim więcej dobrych filmów, ale bardzo bym chciał obejrzeć 3:10 do
Yumy, Pan i władca na krańcu świata, American gangster, Człowiek ringu i czy mi je
polecacie??
Jak najbardziej polecam wymienione przez Ciebie filmy, ale oprócz nich koniecznie obejrzyj : "Tajemnice Los Angeles/L.A.Confidential", "Dowód życia/Proof of life" (świetny film, niedoceniony), "Dobry rok/A good year" (uroczy film, a Russ pokazał zdolności komediowe), "Stan gry/State of play", "W sieci kłamstw/Body of lies". Absolutnym musem jest "Romper stomper" - australijski film z 1992, genialny młodziutki Russell w roli przywódcy skin headów. Z australijskich starych filmów warto obejrzeć również "Dowód/Proof", "Tacy jak my/The sum of us", choć przyznam, że przyjemnie oglądało mi się także "Tajemnica Alana/Hammers over the anvil" i "Żyć chwilą/For the moment". "Szybcy i martwi/The Quick and the Dead" z Di Caprio i Sharon Stone nie są może filmem wybitnym, ale lubię do niego wracać (pewnie dlatego, że Russ strasznie seksownie w tym filmie się prezentuje). Tyle na razie, masz sporą "pracę domową" do odrobienia :)
Mój top 5 z Russellem :
1. Gladiator - słowa nie oddadzą mojej miłości do tego filmu :)
2. Piękny umysł (powinien być drugi Oscar)
3. Tajemnice Los Angeles (powinna być nominacja do Oscara za rolę drugoplanową)
4. Informator (to powinien być pierwszy Oscar)
5. Człowiek ringu
Poniżej mój top 5 filmów z Russem, które mi sprawiają największą frajdę, nie koniecznie są to te uważane przeze mnie za najlepsze :
1. Gladiator
2. Dowód życia
3. Robin Hood
4. Dobry rok
5. Dla niej wszystko
1. Gladiator
2. Piękny umysł (powinien być Oscar)
3. Tajemnice L.A. (taka sama opinia jak miss_russ)
4. American Gangster (i tu też)
5. Człowiek ringu (wg mnie rola Oscar'owa)
6. Pan i władca (nie mogłem go pominąć)
DIKŁADNIE!!Gladiator to chyba jedyny(albo jeden z bardzo niewielu:)film który mam na oryginalnej płycie i zajmuje honorowe miejsce w pokoju!!!
Niestety narazie widziałam tylko 3 filmy z Russelem ale
1.GLADIATOR
2,Piękny umysł
3.Robin Hood
tak się składa, że mam z nim obejrzanych 6 a ulubionych tylko 3.. więc wpiszę te 3:
Gladiator
W sieci kłamstw
Dowód życia
1. Gladiator
2.Tajemnice los Angeles
3.Dla niej wszystko
4.Pan i władca na krańcu świata
5.Piękny Umysł
6.Szybcy i martwi
7.Robin Hood
...można by dalej dłuuugo wymieniać...:]
Uwielbiam go:).
Szkoda że tak rzadko powyżej został wymieniony film 3:10 do Yumy który jest genialnym westernem w którym Crowe przerósł samego siebie...
a reszta jego wybitnych ról została już powyżej wymieniona więc nie będę się powtarzał.
1. Piękny umysł 2. Tajemnice Los angeles 3. Pan i władca na krańcu świata 4. Gladiator 5. Informator uwielbiam filmy z jego udziałem:)
1. 3:10 do Yumy.
2. Stan gry.
3. Piękny umysł.
4. Romper Stomper
5. Pan i Władca ...
Ogladałem 14 filmów z nim:
1.Piekny umysl 9/10
2. Tajemnice Los Angeles 9/10
3. American Gangster 9/10 i serduszko
4. 3:10 do Yumy 8/10 i serduszko
5. Gladiator 8/10
6. Stan gry 8/10
7. Romper Stomper 8/10
8. Pan i wladca na krancu swiata 8/10
9. Czlowiek ringu 8/10
10. Szybcy i martwi 7/10
11. ex aequo Informator, W sieci klamstw i Robin Hood 7/10 (ale wszystkie 3 raczej mi sie nie podobaly)
14. Dla niej wszystko 5/10 jedyny slaby film z Russelem ktory ogladalem