Ukończyła Dongduk Women's College w Seulu (Korea Południowa).
W roku 2008 Nam Sang-mi opracowała własną czcionkę dla Cyworld. Czcionka została stworzona z myślą o wykorzystaniu jej online, a także w telefonach komórkowych. W grudniu 2008 roku zaczęto stosować tę czcionkę poza firmą Cyworld, w innych usługach online.
Wystąpiła w następujących reklamach:
- 2002 r. - ubezpieczenia "You First" firmy Hyundai;
- 2003 r. - toner koloryzujący "Perfect repair toner" i serum regenerujące włosy "Perfect repair serum" firmy Innisfree, podpaski Whisperv, filtr do wody firmy Brita, napoje firmy Fanta;
- 2005 r. - "Insurance magicar" dla firmy LG;
- 2006 r. - "Herb Station" firmy kosmetycznej Innisfree , napój soju firmy Jinro Chamyiseul;
- 2009 r. - linie lotnicze Jeju Air.