Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Oszust - 7 2 - Priscilla - królowa pustyni - 7 3 - Wojna domowa - 6 4 - Witajcie w Woop Woop - 5,5 5 - Kochanie, poznaj moich kumpli - 4 ----------------------------------------------------- 6 - Oko obserwatora - 2
1 "Oko Obserwatora" - 10/10 2. "Wojna domowa" - 9/10
3. "Priscilla" - 9/10