a ja lubie piatki 13 tego szczególnie 3 czesc:)
a ake placid to jeden zulub. filmów w tym gatunku !!
Smallville.i Jezioro marzen..mnu chyba najwicej kasy dalo , choc rezyserowal tylko pare odcinków :D
i dla horroów zasluzy sie tez takimi fajnymi pozycjami jak DOM czy Czarnoksieznik :) ...Czarnoksieznika barzo lubie :)
Zgadzam się z tobą. "Piątkek 13" części druga i trzecia były super. Według mnie to za jego czasów seria wypadała najlepiej. Nie rozumiem tylko, czemu nie wyszedł mu za bardzo "Halloween:20 lat później". Trochę się wtedy na nim zawiodłem.