Wpiszcie tu 10 waszych ulubionych filmów Spielberga. Moje:
1.Szeregowiec Ryan
2.Lista Schindlera
3.E.T.
4.Park jurajski
5.Poszukiwacze zaginionej Arki
6.Szczęki
7.Wojna światów
8.Monachium
9.Raport mniejszości
10.Bliskie spotkania 3 stopnia
Jeszcze nie wszystkie znam, ale póki co:
1 Lista Schindlera
2 Szczęki
3 Jurrasic Park
4 Poszukiwacze zaginionej arki
5 Indiana Jones i świątynia zagłady
6 Szeregowiec Ryan
7 Indiana Jones i ostatnia krucjata
8 Bliskie spotkania III stopnia
9 E.T.
10Hook
No to małe podsumowanie: (w kolejności wymienienia danego filmu na pierwszym miejscu)
1. Lista Shindlera - 7 głosów
2. Szeregowiec Ryan - 6 głosow
3. Poszukiwacze zaginionej arki - 4 głosy
4. Indiana Jones i ostatnia krucjata - 1 głos
5. Imperium słońca - 1 głos
6. Szczęki - 1 głos
7. Raport mniejszości - 1głos
8. E.T. - 1 głos
9. Park Jurajski - 1głos
10. Kolor purpury - 1 głos
Najwięcej razy w topikach występują Lista Shindlera i Szeregowiec Ryan.
Pozdrawiam i zapraszam do dalszego wpisywania;)
1.Szeregowiec Ryan
2.Szczęki
3.Monachium
4.Imperium Słońca
5.Park Jurajski
6.Bliskie spotkania trzeciego stopnia
7.Złap mnie jeśli potrafisz
8.Raport mniejszości
9.Indiana Jones i Świątynia Zagłady
10.Pojedynek na szosie
Nie widziałem jeszcze niestety Listy Schindlera i E.T. Staram się jednak nadrabiać zaległości, bo wiem, że to jedne z najlepszych filmów Spielberga.
1. Szeregowiec Ryan - 10/10
2. Lista Schindlera - 9/10
3. Imperium Słońca - 9/10
4. Monachium - 9/10
5. E.T. - 9/10
6. Park Jurajski - 9/10
7. Wojna Światów - 9/10
8. Szczęki - 9/10
9. A.I. Sztuczna Inteligencja - 8/10
10. Poszukiwacze Zaginionej Arki - 8/10
11. Terminal - 8/10
12. Raport Mniejszości - 8/10
13. Indiana Jones i Ostatnia Krucjata - 8/10
14. Zaginiony Świat: Park Jurajski - 8/10
15. Złap Mnie, Jeśli Potrafisz - 8/10
16. Indiana Jones i Świątynia Zagłady - 7/10
17. Indiana Jones i Królestwo Kryształowej Czaszki - 7/10
Aktualizacja:
1. Szeregowiec Ryan - 10/10
2. Lista Schindlera - 9/10
3. E.T. - 9/10
4. Imperium Słońca - 9/10
5. Park Jurajski - 9/10
6. Szczęki - 9/10
7. Poszukiwacze zaginionej Arki - 8/10
8. Indiana Jones i ostatnia krucjata - 8/10
9. Terminal - 8/10
10. Monachium - 8/10
11. Wojna światów - 8/10
12. Czas wojny - 8/10
13. Złap mnie, jeśli potrafisz - 7,5/10
14. Raport mniejszości - 7,5/10
15. Player One - 7/10
16. Indiana Jones i Świątynia Zagłady - 7/10
17. Kolor purpury - 7/10
18. Czwarta władza - 7/10
19. West Side Story - 7/10
20. Zaginiony Świat: Park Jurajski - 7/10
21. Pojedynek na szosie - 7/10
22. Amistad - 7/10
23. A.I. Sztuczna inteligencja - 7/10
24. Lincoln - 7/10
25. Most szpiegów - 7/10
26. Na zawsze - 7/10
27. Bliskie spotkanie trzeciego stopnia - 6/10
28. Przygody Tintina - 6/10
29. Sugarland Express - 6/10
30. Indiana Jones i Królestwo Kryształowej Czaszki - 6/10
31. 1941 - 6/10
32. Hook - 6/10
33. Strefa mroku - 6/10
34. BFG: Bardzo Fajny Gigant - 5/10
1. Szeregowiec Ryan 10/10
2. Lista Schindlera 9/10
3. Poszukiwacze zaginionej Arki 9/10
4. Indiana Jones i ostatnia krucjata 8/10
5. Terminal 8/10
6. Złap mnie, jeśli potrafisz 8/10
7. Raport mniejszości 8/10
8. A.I. Sztuczna inteligencja 8/10
9. Park Jurajski 8/10
10. 1941 7/10
1.Szeregowiec Ryan 7/10
2.Poszukiwacze zaginionej Arki 6+/10
3.Szczęki 6/10
4.Terminal 6/10
5.Indiana Jones i ostatnia krucjata 6-/10
6.Monachium 5+/10
7.E.T 5/10
8.Indiana Jones i Świątynia Zagłady 5-/10
9.Złap mnie jeśli potrafisz 4-/10
10.Park Jurajski 4-/10
Muszę koniecznie obejrzeć A.I oraz Listę Schindlera
1.Lista Schindlera
2.Szeregowiec Ryan
3.Monachium
4.Szczęki
5.Park Jurajski
6.Poszukiwacze Zaginionej Arki
7.Amistad
8.Bliskie Spotkania....
9.Hook
10.Kolor Purpury
1. Bliskie spotkania trzeciego stopnia
2. Szczęki
3. E. T.
4. Poszukiwacze zaginionej arki
5. Pojedynek na szosie
6. Park jurajski
7. Indiana Jones i ostatnia krucjata
8. Szeregowiec Ryan
9. Indiana Jones i świątynia zagłady
10. Kolor purpury
11. Lista Schindlera
12. Raport mniejszości
13. Terminal
14. Złap mnie jeśli potrafisz
15. Hook
16. Imperium Słońca
17. Wojna światów
18. 1941
19. Zaginiony świat: Park Jurajski
20. Amistad
1. Szeregowiec Ryan
2. Lista Schindlera
3. Zaginiony świat
4. Wojna Światów
5. Monachium
6. Park Jurajski
7. Szczęki
8. Kolor purpury
9. Poszukiwacze zaginionej Arki
10. Terminal
Inne też lubię:)
Monachium - 8/10
Poszukiwacze zaginionej arki - 8/10
Świątynia Zagłady - 7+/10
Ostatnia krucjata - 7+/10
Terminal - 7/10
Hook - 6/10
1.Lista Schindlera
2. Szeregowiec Ryan
3. Park Jurajski
4. Terminal
5. E.T.
6. Poszukiwacze zaginionej arki
7. Monachium
8. Wojna Swiatów
9. Szczęki
1.Indiana Jones i Świątynia Zagłady
2.Park Jurajski
3.Raport Mniejszości
4.Szeregowiec Ryan
5.Wojna Światów
6.Poszukiwacze Zaginionej Arki
7.Indiana Jones i Ostatnia Krucjata
8.E.T.
9.Zaginiony Świat
10.Szczęki
1.Szeregowiec Ryan 10/10
2.Lista Schindlera 10/10
3.Monachium 9/10
4.E.T 9/10
5.Wszystkie częsci Indiana Jones 8/10
6.Park Jurajski 8/10
7.Raport Mniejszości 7/10
8.Szczęki 7/10
9.Terminal 6/10
10.Wojna światów 1/10
1.Schindler's List - 8/10
2.Riders of The Lost Ark - 8/10
3.Saving Private Ryan - 7/10
4.Indiana Jones and The Temple of Doom - 7/10
5.Jaws - 7/10
6.Close Encounters of The Third Kind - 7/10
7.Catch Me if You Can - 7/10
8.Indiana Jones And The Last Crusade - 6/10
9.E.T. - 6/10
10.Jurassic Park - 6/10
11.Terminal - 6/10
12.Monority Report - 6/10
13.Hook - 5/10
14.War of The Worlds - 5/10
15.Munich - 4/10
16.Lost World - 4/10
17.Indiana Jones And The Kingdom Of The Crystal Skull - 3/10
18.1941 - 3/10
19.Artificial Intelligence: AI - 1/10
Kolejność przypadkowa,bez ocen.
1.Lista Schindlera
2.Szeregowiec Ryan
3.Poszukiwacze zaginionej arki
4.Ostatnia Krucjata
5.Park Jurajski
6.Szczęki
7.Raport Mniejszości
8.Złap mnie jeśli potrafisz
9.Terminal
10.E.T
1.Lista Schindlera
2.Ostatnia Krucjata
3.Szeregowiec Ryan
4.Park Jurajski
5.Poszukiwacze zagnionej arki
6.Terminal
7.Szczęki
8.E.T.
9.Wojna światów
10.Złap mnie jeśli potrafisz
Tylko te gdzie byl reżyserem:
1. Schindler's List 10/10
2. Saving Private Ryan 10/10
3. Empire of the Sun 10/10
4. Munich 9/10
5. Jaws 8/10
6. Jurassic Park 7/10
7. Terminal 7/10
8. Artificial Intelligence: AI 6/10
9. Catch Me If You Can 6/10
10. War of the Worlds 6/10
1. Lista Schindlera - 7/10
2. Szczęki - 7/10
3. Poszukiwacze zaginionej arki - 7/10
4. Terminal - 7/10
5. Hook - 7/10
6. Wojna światów - 7/10
7. Raport mniejszości - 6/10
8. Szeregowiec Ryan - 6/10
9. Park jurajski - 6/10
10. Indiana Jones i ostatnia krucjata - 6/10
11. Indiana Jones i świątynia zagłady - 6/10
12. Bliskie spotkania trzeciego stopnia - 5/10
13. Złap mnie, jeśli potrafisz - 5/10
14. Imperium słońca - 5/10
15. Monachium - 5/10
16. Amistad - 4/10
17. Zaginiony świat - 4/10
18. Indiana Jones i królestwo kryształowej czaszki - 4/10
19. E.T - 3/10
20. A.I: Sztuczna inteligencja - 3/10
Do obejrzenia: Pojedynek na szosie, Sugarland Express
1.ogólnie seria "Indiana Jones
2.Raport Mniejszosci
3.Shrek
4.E.T
5.Szeregowiec Ryan
6.1941
7.AA.I: Sztuczna inteligencja mistad
8.Park Jurajski
9. Złap mnie jeśli potrafisz
1. Imperium Słońca - jak dla mnie arcydzieło
2. Złap mnie, jeśli potrafisz
3. Szczęki
4. E.T.
5. Terminal
6. Park Jurajski
7. Indiana Jones I-III
8. Szeregowiec Ryan
9. Hook
10. Zaginiony Świat: Park Jurajski
01. Poszukiwacze zaginionej Arki
02. Pojedynek na szosie
03. Szczęki
04. Imperium Słońca
05. Monachium
06. Lista Schindlera
07. Kolor purpury
08. Park Jurajski
09. Szeregowiec Ryan
10. Złap mnie, jeśli potrafisz
1.Seria "Indiana Jones"
2.Park Jurajski
3.Szczęki
4.Szeregowiec Ryan
5.Lista Schindlera
6.E.T
7.Monachium
8.Bliskie spotkania 3 stopnia
9.Imperium Słońca
10.Wojna Światów
1. SZCZĘKI
2. POJEDYNEK NA SZOSIE
3. POSZUKIWACZE ZAGINIONEJ ARKI
długo nic
4. Park Jurajski
5. Indiana Jones i Ostatnia Krucjata
pozostałych uważam, że nie ma sensu układać, gdyż nie różnią się wiele poziomem - raczej średnie filmy.
No fakt, "Lista Schindlera" to raczej przygodówka na miarę "Indiany Jonesa", a i "Monachium" to takie lekkie kino na niedzielne popołudnie.
1. Poszukiwacze zaginionej arki 10+
2. Monachium 9/10
3. Złap mnie, jeśli potrafisz 8+/10
4. Raport mniejszości 8+/10
5. Szeregowiec Ryan 8/10
6. Wojna światów 7/10
7. Terminal 6/10
Do powtórzenia: "Świątynia zagłady" i "Ostatnia krucjata"
Do obejrzenia: cała reszta
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Lista Schindlera 8,42 45
2 Poszukiwacze zaginionej Arki 7,80 44
3 Szczęki 7,54 41
4 Pojedynek na szosie 7,56 18
5 Sugarland Express 8,33 3
6 Indiana Jones i ostatnia krucjata 7,22 37
7 Szeregowiec Ryan 7,15 47
8 Imperium Słońca 7,00 28
9 Monachium 6,97 34
10 Bliskie spotkania trzeciego stopnia 6,97 31
11 E.T. 6,91 35
12 Park Jurajski 6,76 42
13 Raport mniejszości 6,75 40
14 Indiana Jones i Świątynia Zagłady 6,62 39
15 Kolor purpury 6,54 26
16 Złap mnie, jeśli potrafisz 6,43 42
17 A.I. Sztuczna inteligencja 6,09 35
18 Terminal 6,06 34
19 Zaginiony Świat: Park Jurajski 5,59 29
20 Amistad 5,57 23
21 1941 5,55 20
22 Hook 5,57 30
23 Na zawsze 5,23 13
24 Indiana Jones i Królestwo Kryształowej Czaszki 4,88 34
25 Wojna światów 4,68 38
Ponadto:
Strefa mroku 6,14 7
Aktualizacja:
1. Poszukiwacze zaginionej arki - 9/10
2. Indiana Jones i ostatnia krucjata - 9/10
3. Szeregowiec Ryan - 8/10
4. Terminal - 8/10
5. Park jurajski - 8/10
6. Indiana Jones i świątynia zagłady - 7/10
7. Zaginiony świat - park jurajski - 7/10
8. E.T. - 6/10
9. Wojna światów - 6/10
10.Indiana Jones i Królestwo Kryształowej Czaszki - 5/10
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Lista Schindlera (1993) 8,33 66
2 Poszukiwacze zaginionej Arki (1981) 7,89 64
3 Szczęki (1975) 7,76 62
4 Indiana Jones i ostatnia krucjata (1989) 7,46 56
5 Pojedynek na szosie (1971) 7,32 31
6 Szeregowiec Ryan (1998) 7,21 68
7 E.T. (1982) 7,11 53
8 Imperium słońca (1987) 7,04 45
9 Monachium (2005) 7,02 53
10 Park Jurajski (1993) 6,97 60
11 Indiana Jones i Świątynia Zagłady (1984) 6,81 59
12 Złap mnie, jeśli potrafisz (2002) 6,72 58
13 Bliskie spotkania trzeciego stopnia (1977) 6,70 43
14 Raport mniejszości (2002) 6,68 53
15 Kolor purpury (1985) 6,58 36
16 Przygody Tintina (2011) 6,59 27
17 Sugarland Express (1974) 6,60 10
18 A.I. sztuczna inteligencja (2001) 6,22 51
19 Amistad (1997) 6,07 29
20 Terminal (2004) 6,02 54
21 Hook (1991) 5,74 39
22 Zaginiony Świat: Park Jurajski (1997) 5,58 43
23 1941 (1979) 5,54 24
24 Na zawsze (1989) 4,93 14
25 Czas wojny (2011) 4,91 32
26 Wojna światów (2005) 4,78 55
27 Indiana Jones i Królestwo Kryształowej Czaszki (2008) 4,71 56
Ponadto:
Strefa mroku (1983) 5,93 14
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Lista Schindlera (1993) 7,94 83
2 Poszukiwacze zaginionej Arki (1981) 7,91 87
3 Szczęki (1975) 7,58 81
4 Indiana Jones i ostatnia krucjata (1989) 7,51 74
5 Pojedynek na szosie (1971) 7,51 47
6 E.T. (1982) 7,19 67
7 Monachium (2005) 7,08 62
8 Szeregowiec Ryan (1998) 7,03 86
9 Indiana Jones i Świątynia Zagłady (1984) 6,94 79
10 Imperium Słońca (1987) 6,93 61
11 Park Jurajski (1993) 6,88 80
12 Bliskie spotkania trzeciego stopnia (1977) 6,76 62
13 Sugarland Express (1974) 6,74 23
14 Kolor purpury (1985) 6,64 50
15 Raport mniejszości (2002) 6,56 71
16 Przygody Tintina (2011) 6,57 44
17 Złap mnie, jeśli potrafisz (2002) 6,53 75
18 A.I. Sztuczna inteligencja (2001) 6,34 64
19 Hook (1991) 6,12 49
20 Amistad (1997) 6,11 38
21 1941 (1979) 6,05 37
22 Terminal (2004) 6,00 69
23 Lincoln (2012) 5,98 55
24 Zaginiony Świat: Jurassic Park (1997) 5,32 57
25 Na zawsze (1989) 5,09 23
26 Wojna światów (2005) 5,11 70
27 Indiana Jones i Królestwo Kryształowej Czaszki (2008) 4,90 68
28 Czas wojny (2011) 4,82 44
Seriale:
Columbo (1968) 7,88 17
Ponadto:
Strefa mroku (1983) 6,12 25
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1. Poszukiwacze zaginionej Arki (1981) 7,90 128
2. Lista Schindlera (1993) 7,69 127
3. Indiana Jones i ostatnia krucjata (1989) 7,67 117
4. Szczęki (1975) 7,63 128
5. Pojedynek na szosie (1971) 7,35 78
6. E.T. (1982) 7,21 119
7. Szeregowiec Ryan (1998) 7,19 127
8. Monachium (2005) 7,09 95
9. Sugarland Express (1974) 7,14 43
10. Indiana Jones i Świątynia Zagłady (1984) 7,02 117
11. Imperium Słońca (1987) 6,98 96
12. Jurassic Park (1993) 6,93 127
13. Bliskie spotkania trzeciego stopnia (1977) 6,76 104
14. Kolor purpury (1985) 6,74 80
15. Raport mniejszości (2002) 6,61 108
16. Przygody Tintina (2011) 6,61 72
17. Złap mnie, jeśli potrafisz (2002) 6,56 114
18. Amistad (1997) 6,27 63
19. Player One (2018) 6,25 44
20. A.I. Sztuczna inteligencja (2001) 6,23 102
21. Hook (1991) 6,19 80
22. Lincoln (2012) 6,09 91
23. Most szpiegów (2015) 5,97 94
24. 1941 (1979) 5,93 61
25. Terminal (2004) 5,90 105
26. Czwarta władza (2017) 5,77 66
27. BFG: Bardzo Fajny Gigant (2016) 5,50 28
28. Zaginiony Świat: Jurassic Park (1997) 5,34 94
29. Na zawsze (1989) 5,15 33
30. Wojna światów (2005) 5,22 107
31. Czas wojny (2011) 4,89 70
32. Indiana Jones i Królestwo Kryształowej Czaszki (2008) 4,90 105
Filmy nowelowe:
1. Strefa mroku (1983) 5,92 38
1. E.T.
2. Raport mniejszości
3. A. I.:Sztuczna inteligencja
4. Złap mnie, jeśli potrafisz
5. Indiana Jones i ostatnia krucjata
6. Indiana Jones i królestwo kryształowej czaszki
7. Poszukiwacze zaginionej arki
8. Lista Schindlera
9. Monachium
10. Wojna Światów
Ps. Kolejność jest dość przypadkowa :-)
1. Amistad 10+
2. Szeregowiec Ryan 8
3. Park Jurajski 8
4. Indiana Jones i ostatnia krucjata 8
5 .Monachium 8
6. Zaginiony świat: Park Jurajski 8
7. A.I: Sztuczna inteligencja 8
8. Wojna światów 8
9. Indiana Jones i świątynia zagłady 8
10. Indiana Jones i Poszukiwacze zaginionej arki 7
Listy Schindlera nie ogladalem.
1. Poszukiwacze zaginionej Arki 8/10
2. Szczęki 8/10
3. Lista Schindlera 8/10
4. E.T. 8.10
5. Indiana Jones i ostatnia krucjata 8/10
6. Park Jurajski 8/10
7. Bliskie spotkania trzeciego stopnia 8/10
8. Imperium Słońca 8/10
9. Monachium 7/10
10. Sugarland Express 7/10
11. Pojedynek na szosie 7/10
12. Kolor purpury 7/10
13. Szeregowiec Ryan 7/10
14. Indiana Jones i Świątynia Zagłady 7/10
15. Amistad 6/10
16. Raport mniejszości 6/10
17. Zaginiony Świat: Park Jurajski 5/10
18. A.I. Sztuczna inteligencja 5/10
19. Złap mnie, jeśli potrafisz 5/10
20. Terminal 5/10
21. Wojna światów 5/10
22. Hook 5/10
23. 1941 5/10
24. Na zawsze 4/10
25. Indiana Jones i Królestwo Kryształowej Czaszki 3/10
1. Lista Schindlera - 10/10
2.Szeregowiec Ryan - 9/10
3. Szczęki - 9/10
4. Indiana Jones i ostatnia krucjata - 9/10
5. Poszukiwacze zaginionej arki - 8/10
6.Park jurajski - 6/10
7. Indiana Jones i świątynia zagłady - 7/10
8. E.T - 6/10
9. Indiana Jones i królestwo kryształowej czaszki - 5/10
AKTUALIZACJA:
Poszukiwacze zaginionej Arki – 9
Pojedynek na szosie – 9
Szczęki – 9
Indiana Jones i ostatnia krucjata – 8
Indiana Jones i Świątynia Zagłady – 8
Imperium Słońca – 8
Kolor purpury – 8
Sugarland Express – 8
Lista Schindlera – 8
Monachium – 8
Bliskie spotkania trzeciego stopnia – 8
Park Jurajski – 8
Raport mniejszości – 8
A.I. Sztuczna inteligencja – 8
Złap mnie, jeśli potrafisz – 8
1941 – 7
Szeregowiec Ryan – 7
Terminal – 7
Hook – 7
Na zawsze – 7
E.T. – 7
Zaginiony Świat: Park Jurajski – 6
Indiana Jones i Królestwo Kryształowej Czaszki – 6
Wojna światów – 6
Amistad - 6
1.Raport mniejszości 9/10
2.Ostatnia krucjata 9/10
3.Złap mnie, jeśli potrafisz 9/10
4.Hook 9/10
5.Poszukiwacze zaginionej arki 8/10
6.Lista Schindlera 8/10
7.A.I 8/10
8.Terminal 8/10
9.E.T 8/10
10.Kolor Purpury 8/10
11.Monachium 7/10
12.Park Jurajski 7/10
13.Świątynia zagłady 7/10
14.Szczęki 7/10
15.Amistad 7/10
16.Szeregowiec Ryan 7/10
17.1941 6/10
18.Zaginiony świat 5/10
19.Wojna Światów 4/10
Wyżej oceniasz tą szmirę Hook niż Lista Schindlera, Szczęki, Poszukiwacze zaginionej arki i Szeregowiec Ryan ?
Film dzieciństwa. Ocena z sentymentu i ogólnie lubię Piotrusia Pana. Teraz pewnie z 7/10 by było jakbym pierwszy raz widział. Ryan ma zawyżoną ocenę. Nie widzę fenomenu tego filmu wcale. Jedna z najlepszych scen batalistycznych w historii i tyle. "Szczęk" też nie lubię, ale doceniam wkład w kino. To samo z "Parkiem Jurajskim".
Hooka całkiem nie dawno leciał w TV ale nie dotrwałem do końca, straszne badziewie.
Moja skromna 10 wygląda następująco:
1. Bliskie spotkania trzeciego stopnia
2. Szeregowiec Ryan
3. Lista Schindlera
4. Monachium
5. E.T.
6. Imperium Słońca
7. Amistad
8. A.I. Sztuczna inteligencja
9. Złap mnie, jeśli potrafisz
10. Raport mniejszości
1.Lista Schindlera
2.Szeregowiec Ryan
3.Szczęki
4.Poszukiwacze zaginionej Arki
5.E.T.
6.Indiana Jones i ostatnia krucjata
7.Strefa Mroku
8.Pojedynek na szosie
9.Park jurajski
10.Indiana Jones i Świątynia Zagłady
1.Lista Schindlera
2.Szeregowiec Ryan
3.Indiana Jones i Ostatnia Krucjata
4.Amistad
5.Szczęki
6.Terminal
7.Monachium
8.Poszukiwacze zaginionej arki
9.Park Jurajski
10.Wojna światów
1,Szczęki
2,Park Jurajski
3.Szeregowiec Ryan
4.A.I. Sztuczna inteligencja
5.Hook
6.Zaginiony Świat: Park Jurajski
7.Czas wojny
8.Raport mniejszości
9.Złap mnie, jeśli potrafisz
10.Indiana Jones i ostatnia krucjata
1. Hook - 8/10
2. E.T. - 8/10
3. Poszukiwacze zaginionej Arki - 8/10
4. Lista Schindlera - 8/10
5. Indiana Jones i ostatnia krucjata - 8/10
6. Złap mnie, jeśli potrafisz - 8/10
7. Park Jurajski - 7/10
8. Szczęki - 7/10
9. Szeregowiec Ryan - 7/10
10. Indiana Jones i Świątynia Zagłady - 7/10