- Steven Spielberg
- James Cameron
- George Lucas
- Peter Jackson
- Michael Bay
5jak dla mnie najlepszych reżyserów
Zdaję sobie z tego sprawę, w końcu nie broniłbym Lucasa, nie widząc wielkości Spielberga. Chodziło mi tylko o to, że od ww. są - mimo wszystko - mniej lub bardziej, lepsi.
wg mnie
Tim Burton
Christopher Nolan
Steven Spielberg
Martin Scorsese
ex equo Peter Jackson i Francis Ford Coppola( bo się nie mogę zdecydować :))
1. Martin Scorsese
2. Roman Polański
3 .Francis Ford Coppola
4. Stanley Kubrick
5. Milos Forman
6. David Fincher
7. Alfred Hitchcock
8. Joel Coen, Ethan Coen
9. Steven Spielberg
10. Sydney Pollack
11. Sergio Leone
12. David Lean
13. Clint Eastwood
14. Sidney Lumet
15. Quentin Tarantino
16. David Lynch
17. Giuseppe Tornatore
18. Billy Wilder
19. Oliver Stone
20. Paul Thomas Anderson
21. James Cameron
22. Bernardo Bertolucci
23. Paul Verhoeven
24. David Cronenberg
25. Brian De Palma
nawet nie wiedziałem znajomość słowa ''pięć'' to prestiż. A tak swoją drogą to słabe to było
Ja nie wiedziałem, że znajomość takich kultowych reżyserów jak Paul Verhoeven, Cronenberg, Tornatore, Wilder czy Bertolucci to też prestiż.
real_ego Ty jako jedyny podałeś najlepszych reżyserów a oni tutaj Baya podają albo Camerona.. Ludzie Scorsese to jest genialny reżyser, Tarantino jest mega, Fincher, Copolla, De Palma a nie Michael Bay z jego Transformers albo Cameron (tutaj akurat tak nie do końca, ale i tak ostatnie jego coś mega to Terminator..)...o Polański, Kubrick a nie jakieś typki od odmóżdżaczy pokroju Transformers :D
1. Béla Tarr
2. Sylwester Stallone
3. John McTiernan
4. John Woo
5. Robert Rodriguez
Mi się Satantango ekstremalnie spodobało -obejrzałem na 2 razy ,natomiast mi nie podeszły Harmonie i tutaj odpadłem bo nie chciałem tracić czasu by móc wystawić 6-7.
Co tu się ku-rwa dzieje?
5 najlepszych reżyserów :
1. Cronenberg - pierwszy, należy się za zjechanie Nolana i tych jego plackowatych dziełek.
2. Antonio Adamo - za dobre pornole
3. Mel Gibson - bo jest ładnie "nawiedzony".
4. Jia Zhang Ke - bo właśnie chce coś od niego zobaczyć
5. Hisayasu Sato - "Lolita - tortury wibratorem" - za ten świetny tytuł.
Jak dla mnie
1. Kisielowicz (za Dekalog )
2. Spielberg Steven ( za Jurasic Park )
3.Heinz Chrunchberenbauer (za geniusz )
4.Charlie Chaplin (za wszystko)
5.Joel Szumaher (za Batmana )