Tom Waits

Thomas Alan Waits

7,7
5 847 ocen gry aktorskiej
powrót do forum osoby Tom Waits

Mimo, że patrzę w ekran komputera, robi mi się lekko na duszy, gdy widzę takie komentarze. Napawa mnie nadzieją świadomość, że istnieją jeszcze ludzie, którzy są w stanie docenić i czcić kogoś takiego jak "Tomuś", dziękuję.

xxx

Niemal to samo usłyszałam, gdy kilka lat temu poszłam do sklepu muzycznego kupić wszystkie dostępne płyty Waitsa :) Sprzedawca pytał mnie, kto mnie natchnął, jak to się stało, skąd mój apetyt na te płyty?... I cieszył się, jak dziecko (częściowo także z sumy, jaką pozostawiłam w jego kasie ;) ).
Ale to prawda, gdy spotka się kolejnego fana/fankę muzyki Toma, człowiek doznaje przypływu nagłej radości :) Pozdrawiam.

arabesque

Ja też jestem fanką muzyki Toma Waitsa. Nie jesteście sami:-)))))

Binula

Witamy Cię serdecznie miła koleżanko :) Jak widzisz grono fanów Toma Waitsa jest (tu) dość kameralne ale naprawdę elitarne :D

arabesque

Heh, no mam nadzieję:-) A wybiera się ktoś po płytkę Scarlett? Jestem ciekawa jak wypadnie w porównaniu z Waitsem. Obawiam się,że już znam odpowiedź...

Binula

dopisuję się do grona jego fanów. Jak pierwszy raz usłyszałem jego muzykę, to poczułem się jakbym dostał zardzewiałą brzytwą po żebrach

clinton_1990

Fani Toma Waitsa łączcie się! :) Oczywiście dopisuję się jako wierny słuchacz Toma! We're all as mad as hatters in Singapur! :D

Eventhrall

Można się jeszcze dopisać? Mad as a hatter, you're thin as a dime.

Birke_La_Folle

Ja też się zgłaszam do fanklubu. Wierna od 16 lat!

użytkownik usunięty
Binula

Nie ma sie czego obawiac. Muzyka jest tak diametralnie odmienna od piosenek w wykonaniu Waitsa, ze na szczescie raczej trudno je porownywac. Warto przesluchac, ale nie z nastawieniem na ocene "ktora wersja lepsza". Moze nawet lepiej na poczatku nie wiedziec, ze to piosenki Toma...? Mnie sie bardzo podoba.