Z wszystkich które widziałem z nim to chyba Sugar hill. Ciężki dramat a liczyłem na luźny film o dragach naprawdę polecam.
Mi najbardziej przypadły wszystkie filmy, ale te godne uwagi to PASAŻER 57, BLADE TRYLOGIA, CZŁOWIEK DEMOLKA,
STREFA ZRZUTU......no dobra wystarczy bo wpiszę wszystkie :)
Pozdrawiam ;)
Snipes był dobry we wszystkich filmach w jakich wystąpił nawet jeśli film był gniotem to i tak był ciekawy ;)
Pasażer 57 był najlepszy wg mnie, nie rozumiem czemu Jason Statham nie gra dziś w podobnych filmach... a więc Pasażer 57, Biali nie potrafią skakać - ale to bardziej dla fanów koszykówki, Pociąg z forsą (milion razy wałkowany w TV pewnie każdy go zna na pamięć ;)), Strefa zrzutu, Wydział pościgowy (niejako kontynuacja Ściganego z Harrisonem Fordem, są te same postacie), Blade ale tylko 1 część jest dobra, reszta średnia, Champion był do d... ;) chyba 7 sekund z nim widziałem, film na rynek dvd, też był ok i Strzelec wyborowy też go można wciągnąć