jakie według was są czy najleprze filmy z Wesley Snipsem
Moje 3
1 Pasażer 57
2 Pociąg z forsą
3 Człowiek Demolka
Mnie przypadł do gustu "Blade II" jedynie z uwagi na ciekawy klimat...
Reszta to raczej filmy przeciętne... (nie widziałem kilku)
2. Pasażer 57
blady tez są fajne ale jawole tradycyjne kino akcji choc w blade wesley naprawde duzo walczy tylko szkoda że z wampirami
1.Wydział pościgowy
2.Teoria Chaosu
3.Czowiek Demolka
Według mnie Wesley dobrze się sprawdza w kreacjach złych bohaterów.