Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Porwanie - 7 2 - Tak szalona, że może zabić - 7 3 - Chodźmy dzieci - 7 4 - A stawką jest śmierć - 7 5 - R.A.S. - 6 6 - W matni - 6 7 - Radio Corbeau - 6 8 - Liliowa taksówka - 5 9 - Hamulec bezpieczeństwa - 5