Emmy - Najlepszy dźwięk w programie dokumentalnym kręconym jedną lub wieloma kamerami Ed Campbell - za odcinek "Atlantic Records: The House That Ahmet Built"
Emmy - Najlepszy scenariusz programu dokumentalnego James Sanders, Ric Burns - za odcinek "Andy Warhol: film dokumentalny"
Emmy - Najlepszy dźwięk w programie dokumentalnym kręconym jedną lub wieloma kamerami Peter Waggoner - za odcinek "Joni Mitchell: Woman Of Heart And Mind"
Emmy - Najlepsza kompozycja muzyczna w serialu dokumentalnym lub programie specjalnym (oryginalna dramatyczna ścieżka dźwiękowa) Kathryn Bostic - za odcinek "Amy Tan: Unintended Memoir"
Emmy - Najlepszy montaż dźwięku w programie dokumentalnym kręconym jedną lub wieloma kamerami Deborah Wallach - za odcinek "Jeff Bridges: The Dude Abides"
Emmy - Najlepszy montaż dźwięku w programie dokumentalnym kręconym jedną lub wieloma kamerami Pamela Scott Arnold, Richard Fairbanks - za odcinek "Atlantic Records: The House That Ahmet Built"
Emmy - Najlepszy dźwięk w programie dokumentalnym kręconym jedną lub wieloma kamerami Ed Campbell - za odcinek "Judy Garland: By Myself"
Emmy - Najlepszy montaż dźwięku w programie dokumentalnym kręconym jedną lub wieloma kamerami Greg Smith, Margaret Crimmins - za odcinek "Judy Garland: By Myself"
Emmy - Najlepszy montaż dźwięku w programie dokumentalnym kręconym jedną lub wieloma kamerami Jeffrey Stern - za odcinek "Joni Mitchell: Woman Of Heart And Mind"
WGA (TV) - Najlepszy scenariusz do filmu dokumentalnego nie opowiadającego o bieżących wydarzeniach Peter Jones - za odcinek “Johnny Carson: King of Late Night”