PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=119226}

Batman

Batman: The Animated Series
8,1 12 303
oceny
8,1 10 1 12303
9,1 8
ocen krytyków
Batman
powrót do forum serialu Batman

Wiele bym dał, by mieć dostęp do starych odcinków serialu z Mirosławem Uttą, które pamiętam z dzieciństwa. Niestety bardzo trudno je znaleźć, o ile jest to w ogóle możliwe. Nie chodzi tylko o sentyment; niezwykle charyzmatyczne postacie, świetna muzyka, odręczny rysunek. Czyli doskonały serial z niepowtarzalnym klimatem i atmosferą poważnego filmu. Najlepszy Batman wszech czasów.

ocenił(a) serial na 10
wurtz

Wszystkie odcinki z Mirosławem Uttą są dostępne w internecie niestety jakoś obrazu oraz audio są w koszmarnym stanie być może jest ktoś chętny kto zajął by się podmianą ścieżki dźwiękowej pod obraz DVDRip oraz wyczyszczeniem szumów? Niestety nie znam się na tym za bardzo żeby sam się tego podjąć ale jest gotów dołożyć się finansowo do takiego projektu.

kubala102

Dawniej faktycznie odcinki z Uttą były dostępne, teraz nie ma ich nigdzie.

ocenił(a) serial na 10
wurtz

Dokładnie nie wiem na ch8mikuj duzo bylo ale juz nie ma

ocenił(a) serial na 7
kubala102

Cały sentyment tkwi właśnie w tej kiepskiej jakości obrazu

wurtz

Nie widzę sensu oglądania tego serialu z dubbingiem innym niż oryginalny. To właśnie role Hamilla i Conroya sprawiają, że to najlepsza kreskówka o bohaterach w historii.

acocieto_ok

Zależy, jak na to spojrzysz - chcąc dostrzec kunszt aktorski na pewno tak, ale jeśli marzysz o tym, żeby przywołać wspomnienia z dzieciństwa to należy poszukać wersji lektorskiej z Mirosławem Uttą.

wurtz

http://www.cda .pl/video/1553422f
Może to jest ta wersja ?
Sam jestem ciekawy która to werjsa jest.
pomiędzy cda a kropka jest spacja, inaczej link nie przejdzie.

bogdano123

Niestety nie - ta, którą wysłałeś to wersja z polskim dubbingiem, a mi chodzi o oldschoolową wersję z lektorem:-) Mimo wszystko dzięki za szczere chęci:-) Pozdrawiam!

ocenił(a) serial na 9
wurtz