PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=331618}

Dexter

8,2 194 615
ocen
8,2 10 1 194615
7,2 17
ocen krytyków
Dexter
powrót do forum serialu Dexter

W ramach oczekiwania na 8 sezon proponuję zabawę. Załóżmy czysto hipotetycznie (na szczęście), że powstaje polska wersja Dextera. Kto z naszych pasowałby najlepiej do głównych ról ?

użytkownik usunięty
barnee

Karolak, Debrę zagrałaby Kożuchowska, a Harrisona Maciej Musiał

Jestem skazany na produkcje głównie USA, rzygam naszymi :\ sam kicz

ocenił(a) serial na 8
barnee

Nie znam się jakoś na polskim kinie, ale pierwsze moje myśli to:
Dexter - Marcin Dorociński, Debra - Roma Gąsiorowska, LaGuerta - Agata Kulesza, Katarzyna Figura, Rita - nie wiem, Małgorzata Socha? ;) A do Hannah pasuję Magdalena Mielcarz lub Marieta Żukowska. A do ojca Dextera to Daniel Olbrychski pasuję, ale trochę za stary byłby.
Więcej nie wymyślę. ;)

ocenił(a) serial na 9
Mery_98

Ci aktorzy są zbyt oklepani, żeby grać główne role.

Dla mnie Dorociński by pasował do czegoś drugoplanowego np. do roli Sata Price'a. ;) A Socha by mogła zagrać prostytutkę posiekaną przez Ice Truck Killera. ;)

ocenił(a) serial na 8
barnee

Ale broń Boże aby Polacy się za to nie zabierali...

ocenił(a) serial na 9
barnee

Do roli Dextera mi najbardziej pasuje Marcin Perchuć (nawet jest trochę podobny).

Co do reszty:
Trinity - Marian Dziędziel
Harry - Jerzy Radziwiłowicz
LaGuerta - Katarzyna Herman

Do innych ról nie mam pomysłu.

ocenił(a) serial na 9
delh

Aha, zapomniałem jeszcze o jednej:

Hannah McKay - Yvonne Strahovski (w końcu zna polski) ;)

barnee

Nawet nie chcę myśleć jaka to by była porażka. Jeszcze nie widziałem ani jednego dobrego filmu Polskiej produkcji, tym bardziej serialu ;]

użytkownik usunięty
ElTabasco