Witam moze ktos polecic podobne seriale z tego gatunku ? . Przyznam ,że heros też mi sie bardzo spodobał ; )
Uwielbiam seriale w taki klimacie i zawsze wyszukuję coś w tym rodzaju. Bardzo fajnym serialem, gdzie również bohaterowie mierzą się z niewytłumaczalnymi zjawiskami jest "Haven" i bardziej bajkowy, ale również wciągający "Grimm". Sama oglądam i również polecam takie seriale jak: "True blood", "Falling Skies", "Revolution", "Defiance", "The Walking Dead", "Arrow". Jeżeli nie oglądałeś to też dobrymi serialami o dziwnych zdarzeniach i wyjątkowych mocach były "Flash Forward" oraz "4400", tylko niestety skończył się idiotycznie, bo w zasadzie bez wyjaśnienia. I jeszcze "Terranova" Spielberga. Szkoda, że zrealizowano tylko jeden sezon.We "Fringe" chyba najbardziej doceniam spójność fabuły i to, że scenarzyści pokusili się o konkretne zakończenie. Niestety wiele seriali takiego gatunku kończy się pozostawiając ogromny niedosyt.