PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=857513}
6,5 2 785
ocen
6,5 10 1 2785
High Score: Złota era gier
powrót do forum serialu High Score: Złota era gier

Nie znam się na grach i większość z przedstawionych informacji i historii była dla mnie kompletnie nowa i bardzo ciekawa. Serial ogląda się bardzo ciekawie i szybko. Jest urozmaicony fajnymi animacjami podłożonymi do historii opowiadanych z offu. Dopóki nie weszłam na Filmweb nie przyszłoby mi do głowy że można zarzucić temu dokumentowi jakąkolwiek "stronniczość" (nie wiem anwet jak to nazwać). Historie bohaterów z kręgów LGBT czy czarnoskórych czy dokogokolwiek by się tu nie przyczepiano były bardzo sensownie wplecione w narrację i pokazywały to, co moim zdaniem bardzo działa na plus tego dokumentu czyli tło historyczno społeczne. Myślę że bez niego serial pozostałby interesujący tylko dla graczy i pasjonatów. Wszystkich zniechęconych ocenami z filmwebu zachęcam do zapoznania się z tym serialem bo jest naprawdę interesująco zrobiony.

ocenił(a) serial na 8
emila1309