Jane the Virgin
powrót do forum 2 sezonu

Sezon 2 - wrażenia.

ocenił(a) serial na 7

Witam wszystkich forumowiczów!

Sezon numer dwa zdążył się rozkręcić, a ja zauważyłam kilka faktów. Mianowicie, serial powrócił z naprawdę dobrym tempem, wszystko powróciło na tory z poprzedniego sezonu, po czym zostało stłamszone przez irytujący już wątek miłosny. Wybaczcie, ale po tych kilku odcinkach mam już dość słuchania Jane, która nie może się zdecydować kogo wybrać. To jest po prostu męczące. I jak na razie, nie zanosi się na jakąś konkretną zmianę.

Dalej, postacie drugoplanowe i ich wątki, lepsze, dużo lepsze. Knująca Petra, czająca się w oddali Sin Rostro, niepełny rozumu (w pozytywnym słowa znaczeniu) Rogelio. To nadaje jakiejś dynamiki serialowi, choć już nie tak jak wcześniej. Coś poszło nie tak. Ale nie popadajmy w depresję.

Mam też w zanadrzu pewien pozytyw. Strasznie podobało mi się to, że noworodka gra noworodek, no lub niemowlę. Nie znam się dokładnie na małych dzieciach, ale cieszy mnie to, że wygląda ono jak nowonarodzony człowiek, a nie odchowany byczek.

Na razie tyle ode mnie, jak zauważę jeszcze jakieś niuanse, to oczywiście napiszę.

Jednocześnie, zachęcam również do wyrażenia swojej opinii na temat całego serialu. :)

Pozdrawiam!

ocenił(a) serial na 8
mistrzyniF1

Wątek miłosny naprawdę może zirytować w tym serialu. Michael, Rafael, Michael, nie może się zdecydować, Rafael, zbliżenie do Michaela, pocałunek z jednym, z drugim, W KOŃCU wybiera (szkoda, że Michaela, ale ok) i nie jest z nim dla dobra dziecka. Ehm... No... Ja rozumiem, że w serialach często są takie sytuacje, bo to daje ciągłość serialowi, ale w tym przypadku zaczyna denerwować.

Na duży plus kontynuowanie wspomnień z dzieciństwa, ogólnie z przeszłości. Bardzo podobał mi się odcinek z chrztem Mateo. Wspaniale to zrobili :)