PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=587826}
6,6 4 574
oceny
6,6 10 1 4574
Ratownicy
powrót do forum serialu Ratownicy

Ten serial to nieporozumienie... Spodziewałem się czegoś odrobinę więcej, bo nawet się fajnie zapowiadał, ale nawet tej odrobiny TVP mi nie dało...
Efekty specjalne do bani (sam bym w CORELU zrobił lepsze), ciągle tylko seks i alkoholowe biby... (jak by ratownicy tylko to robili w nocy), ZERO poezji...

Góry i ratowanie życia to coś więcej!

Baggins_z_Hobbitonu

Czekam na jakąś próbkę, wrzuć na youtuba.

Baggins_z_Hobbitonu

"ciągle"... Ciekawe stwierdzenie po obejrzeniu jednego odcinka. :) a zdjęcia gór Ci się nie podobały? Bo mnie akurat bardzo. Nie znam się na efektach specjalnych, ale jako widz niezbyt zorientowany we wszelkich technicznych kruczkach, to mnie się podobały. Góry wydaje mi się każdemu jawią się inaczej. W górach jesteś Ty i one i "nikt więcej" - subiektywne odczucie. Ja chce zobaczyc to subiektywne odczucie reżysera. A wady pewnie ma, bo wszystko ma. Ale żeby oceniac tak ostro po pierwszych 43 minutach?...

ocenił(a) serial na 3
asianna

Mogli się bardziej postarać jak na pierwszy odcinek, przynajmniej jeżeli chodzi o góry. Dla mnie sztuczność niebezpieczeństwa akcji ratowniczej była trudna do strawienia. A po 'scenie łóżkowej' załamałem się tym serialem i przełączyłem kanał - za dużo się po nim spodziewałem.

ocenił(a) serial na 1
asianna

Zdjęcia Gór bardzo mi się podobały, ale nie wiem czemu - nie pasowały mi do tego serialu... Jakby ich piękno było ponad tym wszystkim co było w serialu...

A co do bycia w górach - nie uważałem zwykle, że jestem w nich tylko ja (choć i tak czasem bywało). Właśnie ludzie tworzą niesamowity, górski klimat - śpiew w schronisku, gitara, przyjaźń, wzajemna pomoc i wsparcie... W tym serialu tego nie było... Wszystko było sztuczne...

Dla mnie góry to coś więcej...

ocenił(a) serial na 1
Baggins_z_Hobbitonu