nie mogę patrzeć na te wszystkie tematy założone tylko po to żeby gnoić ten serial. według
mnie serial ma ciekawą fabułę i wykonanie też jest nie jest najgorsze. nie jest idealny ale
mi dostarcza wiele rozrywki. ja tam już się nie mogę doczekać następnego odcinka ;)
A mnie dziwi to, że jest tyle negatywnych komentarzy a ocena jest niezła. Czyli jednak ludziom się trochę podoba, chyba tylko za bardzo marudzą ;)
Bo Polakom nigdy nic się nie podoba, takie to hipsterskie i w ogóle. Narzekanie na wszystko czyni przecież z narzekającego Bóg wie jakiego filmowego znawcę. Dla mnie to trochę żałosne, ale co kto woli :) Jak ktoś chce pseudo psychologicznej brei, to polecam Pi czy Begotten. Nie rozumiem, czego ludzie się spodziewają. Mnie się bardzo podoba póki co. Swoją drogą trochę dziwnie tak oceniać serial po jednym czy dwóch odcinkach. Ja poczekam do końca sezonu i zdecyduję, czy jako całość mi się podobał, czy może nie.
Tak, bo najlepiej łykać wszystko, co dają i jeszcze dziękować. Problem z TN nie polega na tym, że jest to produkcja wbrew oczekiwaniom lekka, rozrywkowa i familijna, ale na tym, że istnieją produkcje z tego gatunku, które są jednocześnie projektowane z głową i szacunkiem dla widza, a TN taką nie jest.
Ale smacznego :)
Nie no, najlepiej jest łykać hipsterską breję :P Ale jeśli możesz mi polecić jakiś film o tej tematyce, godny zainteresowania, to będę wdzięczna za tytuł, bo widzę, że masz sporą wiedzę w temacie. Chętnie obejrzę :)
Mnie podoba się to, co jest w stanie dostarczyć mi rozrywki, Terra Nova robi to bardzo dobrze, taka wizja świata mi odpowiada, a to, że serial nie jest zarówno CSI, Kryminalnymi, Przeminęło z wiatrem, westernem z Eastwoodem czy czym tam jeszcze? Bardzo dobrze. Moim zdaniem ludzie mają trochę zbyt wygórowane wymagania, ale widzę, że tutaj też mają własne wizje, więc poczekam, aż sami wprowadzą w życie te pomysły, a wtedy pierwsza kupię bilet na seans :)
jak możesz to podaj w twoim mniemaniu dobre seriale o podobnej fabule, mnie ten serial nie rzucił na kolana ale po dwóch odcinakach nie bede oceniał całości, w każdym serialu mozna znalesc wady mniejsze lub większe.
Tyle że ja pisałam o gatunku, nie fabule. Mogę polecić trzy, ale wszystkie mają wspólną wadę: na wskutek jakichś niepojętych dla mnie kalkulacji produkcyjnych wszystkie trzy urywają się po pierwszym sezonie.
Najbardziej podobna będzie pewnie Ziemia 2 (1994) - niewielka grupa kolonistów ląduje na planecie bardzo podobnej do naszej, wędrują w kierunku morza, przeżywając niebezpieczne przygody, a każda z nich jest ciekawsza i bardziej oryginalna niż to, co do tej pory pokazała TN, a każdy bohater z osobna ma w sobie więcej charakteru i głębi niż wszystkie postacie z TN razem wzięte.
Invasion (2005-2006) - dwie rodziny połączone skomplikowanymi zależnościami próbują rozwikłać tajemnicę dziwnego zachowania mieszkańców miasteczka, w którym mieszkają. Tutaj bardzo fajnie działa klimat bagiennych terenów Florydy, z sadzawkami, krokodylami i czymś jeszcze kryjącym się pod powierzchnią wody.
Surface (2005-2006) - i znowu dwie rodziny - mama naukowiec oraz tata zapaleniec próbują rozwikłać zagadkę pojawienia się w wielkiej wodzie nieznanego gatunku bestii, które wyglądają na prehistoryczne. Dodatkowo wątek chłopaka, który przypadkowo staje się opiekunem małej, ale szybko rosnącej i sprawiającej mnóstwo problemów gadzinki, o wdzięcznym imieniu Nimrod.
polecam :)
Lena_27 - jesteś mistrzynią :).. Invasion i Surface, dwa które leżą objerzane u mnie na półce.. totalnie o nich zapomniałem a dzięki Tobie jutro po nie sięgam.. Podpisuję się pod wszystkim co pisałaś..
Pytanie offtopic: Seriale bardziej sci-fi też oglądasz ? (Firefly, Farscape, Babylon 5)
Firefly uwielbiam (kolejny, godny polecenia serial przygodowy, choć już nie familijny) , Farscape i Babylon 5, serie Battlestar Galactica czy Stargate próbowałam, ale nie dałam rady, bo chyba bardziej wolę science niż fiction :) I wiedziona tym tropem sięgnęłam nawet po Defying Gravity, które obejrzałam całe, mimo przyprawiającego o ból zębów stężenia koszmarnych wątków romansowych. Za to całkiem przyjemnie oglądało mi się Odyssey 5, mimo zawodu, że wraz z pierwszym odcinkiem akcja wraca na ziemię. W ogóle to marzy mi się, żeby HBO nakręciło jakąś fajną, wypasioną serię o wyprawie kosmicznej, od treningu załogi po ostateczny cel, maksymalnie realistyczną, gdzie żargon naukowy nie będzie brzmiał jak bełkot, z fabułą wciągającą jak w Rome, z dialogami i postaciami krwistymi jak w Generation Kill i Deadwood, z epickim rozmachem jak w Band of Brothers i The Pacific. Czy naprawdę żądam tak wiele? ;)
Serial Invasion jest beznadziejny. Główny bohater (Russell Varon) to totalne dno - zawsze taka sama twarz nie wyrażająca żadnych emocji. Pewnie skończyli go po jednym sezonie bo nie wiedzieli jak normalnie wyjaśnić to co się dzieje w tym serialu. Terra Nova jest o wiele lepszy. A dla szukających ciekawych seriali polecam Fringe: Na granicy światów.
Możę wykażę ignorancję, ale co to za nowy trend użwania słowa "hipsterskie"? Co on oznacza???
W serial wsadzono dużo dobrych pomysłów. Coś jeszcze może z tego być, ale... Mnie osobiście wkurza totalne sp.......enie całego świata przyszłości, Jego wpływu na psychikę bohaterów, ogólnie -wyjściowej warstwy fabularnej. Może będą jescze flashbacki któe wytłumaczą i "wygładzą" niektóre rzeczy....
Mi również się podoba ,a to że w odcinku 3 zajęli się pterozaurami a nie intrygami itp,to tylko zaleta w końcu to serial o rodzince którą ma się nauczyć żyć w nowym świecie .
również podpisuje się pod komentarzami, mi jak na razie serial się podoba i już się nie mogę doczekać przyszłych odcinków.
Dobry jest, za sam fakt,że jako pierwsi w historii nie pokazali w serialu o dinozaurach jaskiniowców mają ode mnie dyche.
Dla mnie 5/10 za taka masę błędów ale dam mu jeszcze szansę przed końcową oceną.Najbardziej żałosna była scena upadku z ogrodzenia z takiej wysokości zakończona śmiechem....Śmiał by się potem w szpitalu jakby nie musiał jeździć na wózku ;] Ja spadłem z płotu na plecy,który był dużo niższy i myślałem że się uduszę.Nie będę wymieniać reszty idiotyzmów bo zostały wszystkie wymienione już na forum,a jest ich naprawdę masa jak na 3 odcinki ^^
też by mi się podobał, gdybym miał 8 lat i nie widział Jurassic Parku, Zaginionego Świata, Ziemi 2 i jeszcze kilku innych produkcji, którym Terra Nova do pięt nie dorasta
Ziemia dwa była fajna, zwłaszcza ci kloszardzi przebrani za miśki (albo na odwrót), którzy żyli w lasach.
Ziemia 2 - to klasyk gatunku.. chętnie wracam do niego gdy mam czas.. Fantastyczny serial, poznany dzięki Polsatowi.. tak samo gwiezdna eskadra..
Chciałbym tylko nadmienić, że "to gnojenie" to jest tylko wyrażanie opini od osób które spodziewały się dobrego sci-fi a nie BH 9210 w realiach jurrasic park. poprostu te osoby (czyli też ja) szukaliśmy, i czekaliśmy na serial, który fascynuje, intryguje i pozwala poznawać nieznane, nowy świat. a Ten serial eksploruje GŁÓWNIE problemy rodzinne, miłości i miłostki, co mogłoby się dziać równie dobrze gdziekolwiek indziej, i fakt że są 50 mln wstecz i w równoległym świecie niestety ginie w natłoku wątków które idelanie pasują do Pretty little Liars lub jak ktoś napisął High school musical..
Spielberg miał tu gwarantować tajemniczość, nieznane, fascynację, odkrywczość, przygodę.. a narazie serwuje ckliwość i problemy na lini rodzice-dzieci... tego jest na pęczki w innych serialach..
@morphine_
Polecam Ci abyś obejrzała Ziemia 2 (Earth2).. zrozumiesz o co mi chodzi. i zobaczyz jak zgrabnie można połączyć relacje międzyludzkie z przygodą i nieznanym.
Ogląda się przyjemnie, ale niedociągnięcia w scenariuszu rażą w oczy. Czasem jakbym oglądał jakąś niskobudżetówę a nie ambitny serial... Jednak klimat jest i coś, co przyciąga.
Już wiem, jakiego serialu terra nova jest klonem !!!!!!!
MODERN FAMILY, myslalem myslalem a tu wreszcie wyszło, teraz tylko czekać trzeba w terrra novej na jakis zwiazek homoseksualny, jakiegoś ridża brooke, troche polotu z dynasti, troche wampirow zeby bylo trendy, koncertu justina biebera i otrzymamy wtedy najwiekszy pedalski serial świata :) a dinozaury to atrapy i tak są :P może to jakieś wsumie wesołe miasteczko ? siakis disneyland :) lol :P
3 odcinek gniot :P
tyle na temat pozdrawiam
ps: earth 2 było zajebiste :)
już nie robią takich dorbych seriali :P sliders seaquest ehhhh :(
Jak wam się nie podoba to nikt wam nie każe oglądać:) A te specjalistyczne komentarze od znawców filmowych zostawcie dla siebie :)
a bede sobie oglądał specjalnie by tutaj krytykować i wypowiadać się, poza tym nigdzie nie napisalem ze mi sie nie podoba :P ;) gnioty też da sie oglądać :)
Kazdy ma prawo do wlasnej opinii. Dla mnie ten serial to straszny gniot i nikt mi nie zabroni wlasnych opinii formulowac. Jak nie mozesz czegos czytac, to po prostu tego nie czytaj, ale sprobuj zrozumiec, ze dyskusje pod tematami dotyczacymi filmow/seriali na FilmWeb sa wolne i nikt nikomu tutaj nie moze niczego narzucic.