PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=162141}

Weronika Mars

Veronica Mars
7,7 23 031
ocen
7,7 10 1 23031
Weronika Mars
powrót do forum serialu Weronika Mars

+ czy warto?
chodzi mi o to czy to serial cos w stylu hanny monatny ale na powaznie, dla gimbusow czy
liceum?

ocenił(a) serial na 10
sugarffree

Veronice Mars od hany montany czy jak jej tam dzieli przepaść. To serial z kryminałem, obyczajem i dramatem, romansu tez nie zabraknie. Dla Liceum xD chociaż oglądałam w gimnazjum i też byłam pod wrażenie. Warto Warto!;D

ocenił(a) serial na 10
sugarffree

Ja oglądam to po raz drugi, jestem w trzeciej technikum :) Ciekawy serial, wątek kryminalny jest tutaj przede wszystkim, przeplata się z obyczajem i ludzkimi, prawdziwymi kłopotami, które mogą przydarzyć się każdemu z nas. I oczywiście wątek miłosny :) Polecam.

sugarffree

Veronica Mars jak najbardziej nie ma nic wspólnego z Hanną Montaną. To bardziej serial dla liceum i osób starszych. Ciekawe wątki, dobra gra aktorska. Wciąga. Polecam.
A tak w ogóle to jeszcze się chyba nie zdarzyło żeby ktoś porównywał ten serial z czymś w stylu Hanny Montany :P

immortal13

dobra dobra przepraszam xD chodzilo mi o to czy to jakis pseudoserial dla nastolatkow (w domysle dla podstawowki i gimbazy) czy cos bardziej no na poziomie jak np zycie na fali, ze porusza inne tematy faktycznie dla mlodziezy : D

jak nie hannahmontana dla gimbusow to z checia obejze!

sugarffree

Myślę że ci się spodoba :)

ocenił(a) serial na 10
immortal13

Ja oglądałem serial mając ok. 35 l i jest jednym z moich ulubionych:)))

krismovies

35 lat to nie tak dużo :)

ocenił(a) serial na 9
immortal13

Ja ogladalam w liceum, był to mój ulubieniec, ale na studiach ponownie obejrzałam i zdania nie zmieniłam:) Bardzo przyjemnie się ogląda;]

ocenił(a) serial na 10
solaa

https://www.facebook.com/shesamarshmallow FANPAGE O VERONICE MARS, PROSIMY O LAJKI I AKTYWNOŚĆ :)

sugarffree