PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=612896}
8,2 26 206
ocen
8,2 10 1 26206
Tomb Raider
powrót do forum gry Tomb Raider

Zadam jedno pytanie i spadam. Nie znam się na komputerach, procesorach i tego typu okropnościach. Gra u mnie na kompie niby dobrze działa, ale czasem mam wrażenie, że zamula i ciężko o płynność gry. Tu pytanie do kogoś ogarniętego, co mogę zrobić aby chodziła lepiej? Parametry:

procesor Intel(R) Core(TM) i3-2120 CPU @ 3.30GHz 3.30GHz
RAM 4GB
64-bitowy system operacyjny
liczba rdzeni procesora 2
typ karty wideo Intel(R) HD Graphics

ocenił(a) grę na 9
User87

Zmień sobie w ustawieniach gry grafikę na niższą i sprawdź czy pomogło :)

ocenił(a) grę na 9
User87

kup sobie konsole bo dla takich gier jest stworzona, a pc niech służy do pisania na filmwebie. Bo to co posiadasz to już maszyna do pisania

ocenił(a) grę na 10
User87

Pewnie masz laptop ze zintegrowaną kartą graficzną.

maciek31

Czym różni się zainteygowana karta graficzna od fletu?. Na flecie można grać :-).

WOLVERINE55

Trochę nieaktualne. Wbrew opiniom obecna generacja kart intelowskich HD pozwala na granie. W przypadku niektórych tytułów na całkiem przyzwoitym poziomie, inne trochę gorzej i trzeba redukować detale. Znajdą się też takie tytuły, które na intelu nie ruszą albo grać się nie da.

zygdresze

Lepiej nie ryzykować....

WOLVERINE55

Nie rozumiem niechęci do Intela. Ciężko aby chipset na który przeznacza się dwa dolary był super mocny i wydajny. Grałem na X3100 w Tomb Raider Legend i Anniversary (ukończyłem) całkiem płynnie, w inne gry podobnie. Na HD2500 Intela grałem w Dead Space 2 - nie ma takiej gry świateł jak na NVIDII czy AMD ale da się. To nie jest karta do gier z założenia tylko biznesowa do biura. Jednak da się na tym w coś pograć.

zygdresze

To proponuje Tetrisa-bedzie całe bogactwo grafiki, w biurze grają w takie gry więc im wystarczy.

Pobierz aplikację Filmwebu!