PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=10020079}

Żegnajcie laleczki

Drive-Away Dolls
4,5 1 689
ocen
4,5 10 1 1689
4,2 12
ocen krytyków
Żegnajcie laleczki
Od najlepszych
  • Od najnowszych
  • Od najlepszych

Wg mnie to luźny, głupkowaty film, czasem zabawny, momentami żenujący, aczkolwiek nie wyszłam z kina. Może odpalone w domu nie doczekałoby obejrzenia do samego końca, ale naprawdę nie jest jakiś zły. Też zależy co kto lubi, co kogo "boli" i razi - więc jeśli zniesmacza cię lesbijstwo, dildosy i rozmowy u ruchaniu, to...

więcej

Glowna bohaterka (Jamie) jest nie do zniesienia. To jak ogladanie Miley Cyrus z czasow Hannah Montana. Przesadzone aktorstwo i manieryzmy.

Co kto lubi.

ocenił(a) film na 7

Wybrałem się na ten film nie mając kompletnie żadnych oczekiwań i właściwie bawiłem się całkiem nieźle. Głupkowate kino drogi z prześmiewczo wykorzystanym motywem walizki z "czymś" w środku, momentami można się uśmiać. Nie do końca rozumiem skąd tak niskie oceny, gdyż sama gra aktorek co najmniej poprawna, montaż też...

więcej

takie byle co zaserwował! Aż nie chce się wierzyć. Miała być komedia, wyszedł LGBT-owski bełkot. Za duże zapatrzenie w tym kierunku, co na boczne tory zrzuciło normalne opowiedzenie tej historii w zabawnym tonie. Słabiutko.

Za niedługo nie będzie już co oglądać

Nie warto

ocenił(a) film na 3

Szkoda na to lesbijskie badziewie czasu, lepiej idźcie na coś innego do kina

re:mini.scencje

ocenił(a) film na 7

don't let the sun go down on you in here, lesbian!

rodrajwerowana zaniżka gatunkowa coena z ducha Po Godzinach, Into the Night, Something Wild und Raising Arizona - bez braciszka pleciona, acz na podzespołach operatorki jane champion i hippisiarki quentina - najlepsza jest w partiach, w których odchodzi od...

"Lesbijskie kino drogi". Po co? Ok. Nie wiem czy to wyraz wszędobylskiej poprawności, ale po co? Ale niech tam. Problemem jest to, że ten film to dno. I tu pytanie po co? Jest jak najbardziej na miejscu. Słaby film.

Zapowiada się bajecznie :)

(chociaż zdjęcia są prześwietlone(:, to wciąż przypomina amerykańskie komedie sensacyjne w najlepszym tego słowa rozumieniu: "DZIKA NAMIĘTNOŚĆ" Jonathana Demme, "Poślubiona mafii", "ZABIJANIE NA ŚNIADANIE"...

Że nawet Coenów dopadła poprawność polityczna. Czy to jakiś przymus od wytwórni?

Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones