PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=862319}

Czyj to dom?

His House
5,5 10 434
oceny
5,5 10 1 10434
6,4 9
ocen krytyków
Czyj to dom
powrót do forum filmu Czyj to dom?

Drugie dno?

ocenił(a) film na 6

Ten film ma duży potencjał na bycie "dobrym horrorem". Oparty jest o ciekawy koncept, nawiązujący do wierzeń ludów afrykańskich (albo bynajmniej wydaje się nawiązywać, nie znam się na tamtejszych mitologiach). Wystarczy popracować nad "technikami straszenia". O ile na początku reżyserowi szło naprawdę nieźle, budował solidne napięcie chociażby cichym nuceniem nieznanego pochodzenia, tak scena, gdy "zmarli wychodzący z cienia" atakują głównego bohatera przypomina mi co najmniej kiczowaty film o zombie.

Oglądając zakończenie nasunęło mi się pytanie - Remi Weekes chciał stworzyć uniwersum, w którym demony z afrykańskich wierzeń ingerują w ludzkie życie, czy owymi demonami są po prostu nasze trudne wspomnienia, wyrzuty sumienia, które "musimy zaakceptować"?

cottonsky

Mi się podobał film. Dobre pytanie myślę że tak jak napisałeś naszymi demonami są nasze wspomnienia tak jak główni bohaterowie jak zaakceptowali to co się stało i się z tym pogodzili to juz żyli normalnie.

ocenił(a) film na 7
cottonsky

Bynajmniej to partykuła przecząca. Rozumiem, że chciałeś użyć słowa "przynajmniej".

ocenił(a) film na 6
per333

Tak, dokładnie chodziło mi o słowo "przynajmniej". Wczoraj już ktoś też mi zwrócił uwagę, że źle używam tego słowa. Będę starał się nie popełniać tego błędu. Swoją drogą polecam unikać pochopnych wniosków o czyjejś znajomości danej dziedziny bazując na jednym błędzie, bo łatwo się wtedy z kimś pokłócić. Pozdrawiam

ocenił(a) film na 6
cottonsky

Pierwszy raz widzę tak kulturalną odpowiedź na zwrócenie komuś uwagi. Dziękuję za przywrócenie wiarę w ludzi w internecie, gdzie wszyscy jesteśmy anonimowi.

ocenił(a) film na 8
26mona

Dołączam się do powyższej wypowiedzi!

ocenił(a) film na 6
cottonsky

Przynajmniej nie bynajmniej